En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg blev ringet op af en af mine venner som arbejder inden for MC verden - han havde en lille opgave - ville høre om jeg havde mulighed for at tage fri i morgen fredag..... han var virkelig i et stort dilemma, viste ikke om han kunne tillade sig at spørge om jeg ville.... for det var jo noget af en vanskelig opgave at sige ja til, noget jeg virkelig skulle tænke meget over - men jeg valgte at sige ja til opgaven - ville lige skrive lidt om det her på forum - vil naturligvis ikke støde nogle eller gøre nogle jaloux - men.... I morgen bliver jeg nød til at køre til Aarhus - hente en sprit ny CRF1000 - og køre den til KBH og straks vende tilbage på en Cross Tour til samme adresse i Aarhus.... Alle udgifter betalt.... som tak for hjælpen, manglede da også bare - magen til arbejde skal man da også lede længe efter.... :-) - og nej - jeg har ikke fået armene ned endnu ;-)

Mvh Søren
Senest rettet af Søren Dahl 16. jun 2016, 22:29, rettet i alt 1 gang.
Tidligere_medlem_1

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Rigtig god tur, Søren. Håber vejret er med dig.
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Anders Thorsen »

Hej Søren
Ja du må befinde dig i en lykkerus rigtig rigtig god tur :-D
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af John Sigh »

For fremtiden tilfalder den slags opgaver Formanden! ;-)
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
JP
Indlæg: 302
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af JP »

Hej Søren
Fed fredag.
Hilsen Jørn
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Nikolajsen »

Dejlig tur :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Nikolajsen »

Nå, hvordan var den så at køre en længere tur på, og i sammenligning med Cross Touren :?:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for alle de søde og sjove indlæg :)

Først og fremmest vil jeg sige, at den nye AT var den ultimative køreoplevelse - jeg har kørt på en del forskellige MC'er gennem min mc karriere - men INGEN og jeg mener INGEN slår den oplevelse jeg havde i fredags - f*ck hvor er det en fantastisk MC. Jeg har været heldig at prøve en af mine gode venners Varadeo et par gange, hvor vi har byttet når vi har kørt sammen - og det træk minder en del om den nye AT. Gør så MC'en mere slank, og helt ny i udtrykket på alle måder - så vil Jer der kører varadero, måske kunne forstille sig hvordan den nye AT trækker. Cyklen handling er sublim, og er SÅ let og intuitiv man kan forestille sig - jeg havde blot kørt 1 km, da jeg følte mig HELT hjemme, og følte jeg kendte denne MC lige så godt som min gamle gennemprøvede AT'er. Kåbeglasset var jeg lidt skeptisk ved ,da jeg så cyklen første gang - men det viste sig at virke RET godt - dog var der naturligvis lidt buldren, men det var acceptabelt - og jeg er sikker på at der kommer en HELT masse andre muligheder med tiden. En lille ting man dog skal vende sig til, er at horn knappen ligger der hvor afviser knappen normalt sidder, så efter en 10 dyt sad også denne del i skabet, men det skal man lige vende sig til - nå ja, og en anden ulempe, man bliver squ træt i kæbemusklerne af at smile i 3 timer som det tager at køre fra Aarhus til KBH..... :mrgreen: - lige så snart muligheden byder sig, skal I bare se at komme ud og prøvekører denne fødte klassiker, for mit vedkommende er det kun et spørgsmål om tid og penge - min nye MC er ultimativt valgt!!!! :ok: :ok: :ok:

Turen hjem på Hondas Crossrunner var også en god oplevelse, og ingen tvivl om, at dette også er en fantastisk MC - en helt anden motor, og lidt anden kørestilling, men overraskende behagelig - kan sagtens forstå at folk kan finde på at købe sådan en.... og et super alternativ til de fleste andre mere gadeprægede maskiner jeg har prøvet, og super fedt, at man rent faktisk ret behageligt kan stå op på denne MC, på samme måde som en off roader, det har jeg ikke prøvet på andre mere gadeprægede maskiner, og det giver én en følelse af, at her har vi med noget andet at gøre, end så mange andre MC'er som er lidt i samme kategori - super lækker maskine - og til Jer der endnu ikke har prøvet en Crossrunner, kan jeg bare sige, at I har god oplevelse til gode :)

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Søren Dahl »

http://m.magacin.dk/motorcykler/vindern ... 16/ar7388/

.....og jeg er mere end enig :-)

Mvh Søren
Tidligere_medlem_1

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Tak for en super god og fuldstændig uvildig vurdering af den nye AT.

Sådanne fredage er der bare ALT for lidt af.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Søren Dahl »

TSelvtak Lykkedal :-) - ja helt enig - som den skarpe læser måske har set var det en CrossRunner og ikke en Tourer jeg kørte hjem på - jeg hørte forkert i telefonen :-) - som flere af Jer måske har observeret blev årets MC den 10 juni kåret - og det blev, som det link jeg sendte i tråden oven for, den nye AT'er der løb - HELT fortjent, hvis I spørger mig, med titlen :-)

Mvh Søren
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: En ikke helt almindelig arbejdsdag....

Indlæg af Nikolajsen »

Ja, jeg takker også :ok:
Åh var det en Crossrunner, det er jo nærmest en VFR
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar