styrtbøjler

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
leif

styrtbøjler

Indlæg af leif »

hej Søren skriver at han vil råde mig til at sætte styrtbøjler på men jeg har kikket lidt rundt på nettet og er ikke faldet over nogle til transalp 650 de må jo være en lidt anden model end på den gamle transalp da kåben jo er lidt anderledes der er ikke vist nogle i hondas katalog
hvis der er nogle der ved hvor man kan købe dem vil jeg gerne høre nærmere og hvad pris ligger de i
:-o
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Leif

Hvis du klikker dig ind på "link" ude fra forsiden, er der garanteret nogle stykker du kan muntre dig med, garanteret også til en 650'er ;-)

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Styrtbøjler

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Du kan f.eks. gå ind på Touretech hjemmeside. De har styrtbøjler til y2k modellen.

MVH Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Styrtbøjler

Indlæg af Nejmann »

Louis i Tyskland har tre modeller:
STURZBUEGEL SW MO-TECH til 120€
og
TANK-/MOTORSTURZBUEGEL til 139€ eller 179€

Hvilken der er bedst, tør jeg ikke gætte på.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Leif.

Du kan evt også kigge forbi Kim Thorsteds hjemmeside http://www.kimthorsted.dk/
Der kan du se hans styrtbøjle, som vist nok er en SW Motech.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Jeg kan godt anbefale styrtbøjler fra: http://www.africanqueens.de/ Det er kram. Jeg har dog ikke testet dem endnu (heldigvis) ;-) Men har testet uden bøjler, og det var ikke et kønt syn :-(
Senest rettet af Veset 08. mar 2006, 19:17, rettet i alt 1 gang.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Veset

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Veset

Det kan jeg godt huske du fortalte om, og at det koste forsikrings selvskabet en halv storbæltsbro at reparere Twin'en igen ;-)

Styrtbøjler er altså meget meget praktiske - jeg har testet mine mange gange - både med mig selv på - og uden mig selv også. Kan huske jeg lavede et nummer i Norge - noget med at stille alpen fra mig ned af en bakke for at åbne et fårhegn - det gik også godt, indtil jeg hørte knase og smadre lyde bag mig, da alpen væltede halvvejs ned i en grøft - og for så at presse styrtbøjlerne til deres yderste landede øget lige oven på en sten.

Flere af mine kammerater har også væltet på øget - hvor det eneste der er sket er at jeg har slået en høj latter op, fordi det har set sjovt ud. Men desideret skader har Alpen aldrig rigtig fået de helt store af - netop pga. bøjlerne.

Mvh Søren
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: Hej Veset

Indlæg af Veset »

Søren Dahl skrev:Hej Veset

Det kan jeg godt huske du fortalte om, og at det koste forsikrings selvskabet en halv storbæltsbro at reparere Twin'en igen ;-)
Der billeder af cyklen, efter droppet, her: viewtopic.php?t=23
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Besvar