Min seneste Iron Butt Ride...

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Min seneste Iron Butt Ride...

Indlæg af Bønne »

Tak for linket.

Det er da positivt at FDM er nået frem til nogenlunde de samme råd og retningslinier for langturskørsel som Iron Butt Association har anbefalet i over 30 år. Hvis så bare feriebillisterne (og motorcyklisterne), tager dem til sig, så er alt jo godt.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Min seneste Iron Butt Ride...

Indlæg af Bønne »

Og april...

En fin tur, omend mere våd end DMI havde lovet, men det går jo alligevel. Desuden en del vejarbejde med dertil hørende kødannelser omkring vendepunktet i Tyskland, men der var masser af tid, så det var ikke noget problem, bare lidt irriterende :lol:

Billede
Senest rettet af Bønne 21. feb 2018, 13:36, rettet i alt 2 gange.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Min seneste Iron Butt Ride...

Indlæg af Bønne »

Maj og Juni, af ukendte årsager kom de i samme brev og jeg havde ikke fået nogen bekræftelses mail for Juni, men det er okay med mig, så er jeg "up to date" :-D

Billede

Billede
Senest rettet af Bønne 21. feb 2018, 13:38, rettet i alt 1 gang.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Min seneste Iron Butt Ride...

Indlæg af Bønne »

Næsten det samme skete igen, gik og ventede på en mail ang. juli Riden, men det trak ud. Da mailen så endelig kom, var både juli og august med, så var det bare at betale for dem begge og i sidste uge dukkede certifikaterne så op :lol: :

Billede

Billede

Som en bonus skal i da lige have det her med også, fra turen til Tändsticksträf i Sverige i sidste uge/weekend :lol: :

Billede
Senest rettet af Bønne 21. feb 2018, 13:41, rettet i alt 1 gang.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Min seneste Iron Butt Ride...

Indlæg af Bønne »

Så kom mine 3 seneste og længe ventede Iron Butt certifikater endelig! I tillæg var mine Mile Eater Basic, Bronze og
2 x Silver, certifikater også med!
Billede

Billede

Billede

Billede
Mile Eater Basic opnås ved minimum 2 godkendte Iron Butt Rides, som ikke er kørt i forlængelse af hinanden (som mine
de to første på certifikatet er).

Billede
Mile Eater Bronze opnås ved 5 godkendte Iron Butt Rides, hvoraf to skal være Gold eller Insanity level.

Billede
Mile Eater Silver kan opnås på to måder, begge skal foretages indenfor en periode på 12 sammenhængende måneder.
Denne Silver opnås ved 5 godkendte Iron Butt Rides, hvoraf de 2 skal være Gold eller Insanity level (altså det samme
som Bronze, men indenfor en 12 måneders periode).

Billede
Den anden version af Mile Eater Silver opnås ved 12 Ironbutt Rides indenfor en 12 måneders periode, altså en om måneden.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar