Monteringsholder til sidetasker på en alp 95'

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
ThomasMk

Monteringsholder til sidetasker på en alp 95'

Indlæg af ThomasMk »

Hej med jer

Jeg er så heldig at ha fået fat i to ZEGA aluminiumskasser, som jeg jo rigtig gerne vil ha monteret på min alp xl600v fra 95.

Selve monteringssystemet, altså den del jeg skal bruge til at hæfte kasserne på en holder-på alp'en har jeg også. Jeg vil gerne hører jeres erfaringer med hvilket sidetaskeholdere/system til en netop alp 600, er bedst, og gerne passer præcist til netop den, da jeg desværre er ret hæmmet i forhold til svejsning og alt for kreative løsninger(ti tommelfingre manden). Jeg har haft kontakt til touratech, som har produceret kasserne, de havde dog desværre ingen monteringssystem til alp 600.

Da jeg er en stakkels offentligt ansat, er budget ligeledes, så vil jeg rigtig gerne hvis i har erfaringer på et system der virker, til en overordentlig pris. Med virker, mener jeg med en holder der er robust og kan tag noget vægt. da jeg kører mere el. mindre konstant.

på forhånd tak for jeres input

Mvh Thomas
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Monteringsholder til sidetasker på en alp 95'

Indlæg af John Sigh »

Hej Thomas.
Jeg havde Hepco & Becker rack på min gamle transalp fra 95
https://www.hepco-shop.de/meinbike/hond ... hwarz.html
Billede

Mvh John.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
ThomasMk

Re: Monteringsholder til sidetasker på en alp 95'

Indlæg af ThomasMk »

Hej John, tak for svar.
Jeg har godt kigget på deres monteringssystem, men synes bare at dem jeg har kunne fine, inkl. dit link ligger til den dyre side. Men det kan være at jeg skal stoppe med at være en nærig jyde, og få bestilt et. :-D
Besvar