Så er Alpen stillet i hi.

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Så er Alpen stillet i hi.

Indlæg af John Sigh »

Billede

Så er den sidste tur i år kørt 13942km blev det til så nu står den på lidt tlc hen over vinteren.
Tak for i år til dem som jeg har været på tur sammen med, til shelterture sammen med og til HARK arrangementer sammen med :beer:

Med venlig hilsen John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Så er Alpen stillet i hi.

Indlæg af Lars N »

Takker og lige over for en go tid.
Ses i det nye år
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Så er Alpen stillet i hi.

Indlæg af iver »

Jeg har også trillet knallerten ind i værkstedet, så den kan få sit årlige spa ophold.

Selv tak John, det var en fornøjelse, og tak til alle jer andre også, for endnu et herligt HARKår.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Så er Alpen stillet i hi.

Indlæg af Anders Thorsen »

Ja tak for et herligt år og god jul til alle :beer:
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Så er Alpen stillet i hi.

Indlæg af Bønne »

Ja, her hos mig er Varulven også gået i vinterhi. Men vi fik da kørt 22314 km i år. Nu er det så Kamelen der må trække læsset hen over vinteren til det bliver forår igen. Sparegrisen, min gamle CB 750´er, nåede derimod aldrig at køre én eneste km i år; jeg skilte den ad i foråret, fik lavet noget oliespild på motoren og fik malet stellet, men så skete der så meget resten af året at jeg ikke nåede videre med den.

HARK ture blev det heller ikke til, af forskellige årsager, men jeg fik da kørt et par Iron Butt Rides :lol:

Og så må i alle have en rigtig god Jul og et godt Nytår :!: :beer: kslag :beer: :sol: :beer: raket1 :beer: :opkast:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Så er Alpen stillet i hi.

Indlæg af Bønne »

Her på årets sidste dag kan jeg da lige komme med en tillægsbemærkning; Kamelen nåede så at køre 14440 km i år, regnet
fra 1. januar til og med idag. Det giver så sammenlagt med Varulvens 22314 km, et samlet resultat på 36754 km i år for mit
vedkommende, hvilket er ny rekord :lol:

:honda: :ok:

GODT NYTÅR :!:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar