God jul og godt nytår

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
tmv
Indlæg: 92
Tilmeldt: 03. apr 2017, 14:03
Geografisk sted: Haderslev

God jul og godt nytår

Indlæg af tmv »

Jeg ønsker alle en god jul og et godt nytår, jeg håber nogle besøg her på siden kan dæmme op for de værste abstinenser, når savnet af en tur ud over marken eller gennem skoven bliver for stort.
De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
mc-eventyristen.dk

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Tak i lige måde - og glædelig jul, nærmest baghjul, til alle

Skulle man mangle noget at fordrive tiden med, er det jo altid muligt at logge ind på nettet, og finde opbyggelige historier om ture på motorcykel og andet godt.

For eksempel kunne man klikke sig ind og læse om "Prinsens Jule Kur 2017" som for en dels vedkommende, varsler at nu er julen nært forestående. Kuren blev kørt den 17. dec. kig med her:

http://bikeadventurist.com/turberetning ... 02017.html
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af Bønne »

Tak, i lige måde... og også en glædelig (h)jul til resten af medlemmerne her på foraet :!:

Og til dem der har abstinenser, så husk: undgå PMS, kør hele året :lol:

Billede

31. December er der "Årets (måske), sidste MC-tur" i Næstved, arr. MC-Suså . Her mødes vi på torvet kl. 11 og kører en lille tur rundt om byen, med indlagt stop hvor vi får et glas (tyndt) sprudelwasser, hvorefter vi kører til MC-Susås klubhus og evt. drikker en :beer: , eller en :kaffe: , inden vi kører hjem og holder Nytår. :beer: raket1 kslag

Den 1. Januar er der "Årets (måske), første MC-tur" til Munkholmkiosken ved Holbæk, arr. undertegnede. Her mødes vi ved Munkholmkiosken ved 13-tiden og hygger os i nogle timer med primus, grill el.lign; pølser, suppe, pandekager, kaffe eller hvad man nu føler for, samt en masse hyggelig samvær og snak :beer: :kaffe:

Alle på MC er velkomne til begge arrangementer. :ok:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af Tinning »

bønne er det billede fra i år ?
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af Bønne »

Nej, det er fra Februar 2012, jeg var nødt til at gå lidt tilbage i arkiverne for at finde et billede med sne :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af Tinning »

ok tænkte bare lige om jeg var blevet snydt
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af Bønne »

Faktisk var der også sne en overgang i vinteren 2016, men der havde jeg ingen ordentlige billeder af "Kamelen" :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af Lasse Pedersen »

Glædelig jul og et rigtigt godt MC nytår

Til jer alle der ude som bare elsker at køre motorcykel.
Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget bedre at få de lyse timer af døgnet til at gå med.
De timer jeg bruger på min Transalp, de giver mig mening og fantastiske oplevelser, den har braget mig og min kone rundt til steder hvor ikke mange vil komme med anden transportmiddel, den har nu kørt over 136000 km. kilometer jeg alle sammen, på nær 34 km. min svigersøn og min yngste datter kørte for snart ti år siden på den, selv har kørt, vi har sammen sejlet med 62. forskellige færge ruter, gennem de 11 år jeg har haft den har den aldrig svigtet, dens relative lille slagvolumen og få HK. har min fulde tillid når vi har læsset den med to personer og ferie oppakning, selv om vi kommer ud på de før omtalte veje hvor det færreste turister køre, de eneste udfordringer Transalpen har givet mig når den har brunget op et sted skal vi jo også ned igen, der har det flere gange været svært at holde den nede i omdrejninger selv i første gear, så er det godt den er forsynet med to skiver på forhjulet, det gør det letter for mig at bremse med en finger og samtidig have godt fadt i styret.
Hvis noget af jer har fået en tanke at min kone og jeg er rigtig glad og tilfreds med vi valgte en Transalp så kan jeg bekræfte, det er vi.
Med denne lille reklame for Honda Transalp siger jeg tak for i år og godt nytår til alle i andre tilfredses og glade ejere af en Motorcykel.
Som Bønne skriver så er der allerede noget at køre til 1 Januar, bliv ikke overrasket hvis den kommer en sort Transalp.


Mange nytårs hilsner

Lasse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af Tinning »

den sorte afrikaner er nu kørt i vinter hi og bliver først hentet frem igen D 1 Januar så nu håber jeg den kan starte selv om jeg har glemt at sætte en vedligeholdelses lader på

Godt nytår skal lyde herfra

mvh Tinning
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: God jul og godt nytår

Indlæg af ojm »

Julen 2017 kan vi ikke rigtig gøre noget ved længere!
Der er derimod en stor mulig for at gøre noget ved det nye år vi starter på imorgen.
Så I må alle sammen i HARK have et Godt Nytår. :beer:
Håber vi ses en helt masse i 2018
Og til Trapper, jeg bliv helt varm indeni da jeg læste dit indlæg om din Motercykel.
Det er vel sådan vi har det allesammen, hver på vores egen facon.

Godt Nytår !!
ojm.
Besvar