Spørgsmål til bestyrelsen

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Spørgsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lars N »

Hva sker der med afløser til mig?
Nu da datoen er overskredet og jeg har intet hørt.
Andet end det var igang. Jeg må gå ud fra at jeg nu er ganske normalt medlem her på siden og i selv styre siden?

Fortsat go søndag herfra :flag:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Spørgsmål til bestyrelsen

Indlæg af Nikolajsen »

Lars N skrev:Hva sker der med afløser til mig?
Nu da datoen er overskredet og jeg har intet hørt.
Andet end det var igang. Jeg må gå ud fra at jeg nu er ganske normalt medlem her på siden og i selv styre siden?

Fortsat go søndag herfra :flag:
Jeg troede faktisk ikke der var nogen der styrede den allerede.
Jeg har kendskab til at yaknudsen har skiftet sin mailadresse, og det skal åbenbart godkendes af en administrator.
I hvert fald kan han ikke logge på mere.
Jeg skriver kun da jeg lige så dette indlæg fra Lars, og fordi jeg ved at yaknudsen har dette problem.
yaknudsen ved ikke at jeg har skrevet dette, han er for tiden i Portugal.

Jeg kender heller ikke de nærmere omstændigheder, og det er derfor muligt at det ikke forholder sig sådan som beskrevet ovenfor.
I dette tilfælde beklager jeg mit indlæg ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Spørgsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lars N »

Jeg har intet modtaget fra ham af.
Ikk let at hjælpe folk hvis man ikk ved de har problemer.
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Spørgsmål til bestyrelsen

Indlæg af Nikolajsen »

Næe, men som skrevet ved jeg ikke mere end ovenstående.
Men troede at det var sådan noget, som rette person fik besked om automatisk. Lige som når nye medlemmer melder sig ind.
Men bare glem det igen, da jeg ikke ved mere...
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Spørgsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lars N »

Den har ikk meldt noget, :honda:
Men folk eller deres kammerater er jo velkommen til at skrive ved problemer. dkflag4
Men nu bliver det jo nok godt igen med en ny mand bag roret 8-)
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Spørgsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag
Jeg har godt nok hørt/læst om dette problem eller lignende.
Jeg har forstået på Lars at han har indmeldt dem han har fået de rigtige oplysninger fra, efter følgende har jeg har på forum opfordret ny medlemmer dels være tålmodige dels at give de rigtige oplysninger , med hensyn til Knudsen er jeg sikker på at han ved hvordan han skal melde sig ind rette sin profil. Der er nok blevet gjort nogle fodfejl med hensyn til tidligere administratorer som for hurtigt er blevet sløjfet for nu da Lars ikke mere er en del af bestyrelsen skal han selvfølgelig ikke klandres for hvad der er sket siden,
Jeg har en dialog i gang med bestyrelse og tidligere administrator det tager desværre list tid men jeg tror på det vil komme til at fungerer,
Lars vil du gøre Dig den ulejlighed at sende de oplysninger du ligger inde med og som bestyrelsen skal bruge
Til jer andre tidligere bestyrelses medlemmer som får henvendelser om nye medlemmers forgæves indmelding forsøg om at give mig besked
Til alle, vi i bestyrelsen forsøger at finde et fodslag så klubben kan blive som flertallet af medlemmerne ønsker .

Med venlig hilsen


Formanden
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar