Primitivt træf i weekenden

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
uldmand

Primitivt træf i weekenden

Indlæg af uldmand »

Hej AT og TA venner ( og evt. andre).

Syn's lige at jeg vil gøre opmærksom på også her, at vi i MC-Klatten i Kolding her i weekenden 9. -10. -11. juni igen afholder vores Primi-træf.
Det er et meget lille og meget hyggeligt træf uden de store fornødenheder; der er en del all-road over det.
De tre lokale AT-ere og vel også de to Ta-ere er i hvert fald på pladsen.
Det ku' være så hyggeligt at se nogen af jer, så står du og ikke lige ved, hvad du skal i weekenden, så kig ud på Kæret i Sdr. Vilstrup.
Der vil være skiltet fra Gudsø mellem Kolding og Middelfart.
Se mere på www.mc-klatten.dk
TA-hilsen
Torben
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Torben.

Øv øv jeg skal til bryllup i Norge her i weekenden :-(

Var lige inde og kigge på billeder fra sidste Primitræf, ser pisse hyggeligt ud :-)

Håber jeg kan være med næste år. Holder i andre træf?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Torben

Har holdt igen til det sidste, men kan ikke få lavet min vagt om, det kunne ellers have været hyggeligt.

I må hygge jer, de lover jo godt vejr.

Hilsen
Mogens

PS.
Og få så sparket de allroadere herover ;-)
uldmand0

primitræf i weekenden

Indlæg af uldmand0 »

Hej Iver og Mogens.

Synd, synd.
Iver: Der er sandelig også dejligt i Norge - især på Transalp,; var der sidste sommer i kanongodt vejr.
Tolker også dine øv-er, som at det ikke er dit eget bryllup du skal op til :-D
Dette er Klattens eneste "rigtige" træf; men der foregår meget andet, følg med på hjemmesiden.
Håber at vi ses et andet sted, og ja Mogens jeg prøver at sparke til de andre TA og At- ejere i klubben igen.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Torben :-)

Nej det er ved gud ikke mit eget bryllup, men jeg skal desværre ikke have Africaneren med til Norge :-( Men jeg har da kørtr en del deroppe da jeg havde TA og var på ferie, dejligt land, kommer nok derop nu hvor gommen emigrere :-) :-(


Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar