lidt om dit potentiale - og Paris Dakar...

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Bjerre

lidt om dit potentiale - og Paris Dakar...

Indlæg af Bjerre »

http://www.dr.dk/P1/sommer2006/sommerga ... 123436.htm

gør dig selv en tjeneste, lyt til ovenstående podcast med nikolaj moltke leth. Han er bare for hård. Lyt til hvordan man graver 2 brækkede arme op ad jorden med sine egne knæ, når nu man er styrtet under et rally med 140 km/t, på grus vel at mærke.

et rigtig fedt program.

Yama-hark.
Karsten
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fedt!.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Bjerre.

Rigtig fedt, det glæder jeg mig meget til at høre når jeg får tid, men lyder rigtig interessant.

Mvh Søren
jensen

Indlæg af jensen »

Var i Dakar og se ham da han kom i mål, men for ham drejer det sig vist mest "om mig selv" og så "om mig selv" og så først til aller sidst "om mig selv". Jeg synes det er budskabet fra mange af disse "lær dig selv at kende" "få succes" "hvordan man vinder" osv. moderne prædikanter.
Sorry kunne ikke lade det være uimodsagt, og ja andre har så den modsatte mening og det er så også OK.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jensen

Jeg er meget imponeret af disse elitesoldats veteraner som viser verdenen hvordan tingene kan gøres, og for at det kan lade sig gøre tror jeg det er nødvendigt at have 100 % fokus på sig selv og hvad man gør. Det er den negative side af sådanne mennesker at de kan virke meget selvoptaget, men er vi andre også på en eller anden måde ikke også det?

Jeg er ikke åbenlyst uening med dig Jensen, jeg kan sagtens se hvad du mener, men jeg synes disse mennesker kan imponere mig i den grad, og få mig til at føle "hold kæft hvor ville det være fedt hvis man var som ham" agtigt.

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

jamen jeg kan sagtens se hvad jensen mener.. og det drejer sig jo også i høj grad om janteloven og at vi andre ikke kan tåle at folk er glade for sig selv og det de kan og laver..

Fx BS. han er jo blevet en stor fjernsyns mand.. Og der er mange der får ondt i røven over at han kan mere end de fleste.. Men jeg synes nu det er cool nok.. også selv han er lidt medieliderlig. jeg tvivler slet ikke på at han kan sit lort

Men lidt kritik må jeg dog komme med... Et radio indslag af en falleret jægersoldat er sgu lidt fesent :-P
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg er fuldt ud enig med Jensen, og jantelov eller ej så kan jeg godt brække mig over den slags mennesker, der er jo nok også en grund til at Moltke Leth ikke er Jæger mere!!!! Og mht til B.S ja så så jeg nogle af hans udsendelser med Signe i vildmarken, og der lavede han sgu da fatale fejl, som kun understøtter min teori om at han et stykke af vejen er medieluder. Men nuvel det er god underholdning for folket ;-)
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar