Ud i det blå

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
leif

Ud i det blå

Indlæg af leif »

Er der nogle der vil med ud og køre en tur i morgen tirsdag ved 18.30-19.00 tiden vi kunne mødes på grenåvej ved mcdonnald

Leif
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vi ses

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Vi ses, jeg er da bare klar. Bag efter skal jeg på besøg hjemme hos en kammerat, måske du vil med - det er Svend Erik med det lange skæg - ham som var med til min fødselsdag som havde kone og barn med - Hald kommer også senere.

Hvornår har du iøvrigt fri i morgen - vi kan sagtens køre noget tidligere - jeg har fri i morgen - hvis der ikke bliver flere tilmedinger kan vi jo gøre som vi har lyst til - og så bare finde noget at spise på vejen (yder vigtigt ;-) )

Eller holder vi os bare til 18.30 ved MC Donald i Randers ved Grenåvej.

Mvh Søren
leif

Indlæg af leif »

Hej søren jeg har fri kl 15.30 så jeg er hjemme ved 16.00 tiden så vi kan sagtens køre tidligere du kunne evt komme forbi mig på vejen i hornslet så kan vi lige nappe en kop kaffe inden vi køre mad kan vi godt finde ud af :lol: jeg er allerede sulten

Leif
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Leif

Indlæg af Søren Dahl »

Det er bare en aftale, jeg kommer over til dig i Hornslet ved 16.30 tiden. Glæder mig meget til at se, hvordan du bor. Vi ses. :-D

Mvh Søren
leif

sand

Indlæg af leif »

Hej Søren det var en fed tur vi havde det var godt at prøve at få lidt sand og grus under hjulene den kan meget mere end jeg troede i starten om et par år kan jeg måske også følge med dig i ral jeg skal lige over det der med at bare give gas når forhjulet begynder at glide vi ses


Leif
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Leif

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Ja, det var bare en rigtig fed tur - det må vi altså nå at gøre nogle flere gange her i løbet af efteråret. Jeg synes nu du klarede dig OK.

Når du får dine styrtbøjler på, bliver du helt sikkert lidt mere modig, da man får en følelse af, at man trods alt ikke smadre den helt hvis man skulle ligge den ned. Jeg kan mærke efter jeg har fået styrtbøjler på, har jeg fået mod på at give africaneren lidt mere gas når man er i terræn. Jeg mangler kun at få monteret mine T63 dæk, så er vi klar til noget mere alvorligt off road kørsel.

Når du har modtaget dine bøjler fra Touratech vil jeg meget gerne hjælpe dig med at montere dem.

Vi ses snart igen.

Mvh Søren
Besvar