DAKAR 2007

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

DAKAR 2007

Indlæg af Søren Dahl »

Under denne tråd vil jeg opdatere Dakar rallyet 2007, både med info før løbet og under løbet.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dansker med i Dakar 2007

Indlæg af Søren Dahl »

Under Dakar hjemmesiden www.dakar.com, er løbets deltagere for bilerne og MC'er netop nu frigivet.

En interessant ting at bemærke under MC kategorien er at danske Marc Dullum stiller op i år. Marc Dullum har tidligere gennemført Dakar i 2005. Han blev nr. 74. En fantastisk præstation. Marc deltog også i 2004, men udgik desværre på 8. etappe pga. tekniske problemer.

Faktisk er Marc Dullum og Simon Pavey kendt fra Race To Dakar gode venner. Simon Pavey har gennemført Dakar 4 gange og ialt deltaget 6 gange.

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

ellers kan man også kigge på www.raid-live.com for daglig opdatering af løbet. Siden er lidt uoverskuelig. Men der er masser af fede billeder og ting og sager. og har man penge kan man betale for at abonnement og så også se daglige videoer fra løbet.

Tom..
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Cool

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom

Rigtig cool - det vil jeg huske og bruge under løbet..... FEDT MAND!!!

Er du sindsyg der er nogle fede wallpapers der inde - det er da helt vild. Hvorfor fan..... har jeg da ikke fundet den side før. Jeg tror da endda at du engang har fortalt om siden før, men jeg har ikke været inde på den før nu - det er SÅ fedt Tom!

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

ja det kan godt være jeg har slået mig på Toyota 4,2 TD og 4x4.. Men jeg kan stadig huske lidt gode sager på nettet :) også af den lidt mere kulørte slags...

Er det forresten ikke noget med at MC og patter hører sammen.. måske det er noget vi skal have indført her på siden.. fx fredags-patter :-D

Eller i disse ligestillingstider hedder det vist bryster.... men de kan vel det samme :lol:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dejligt......

Indlæg af Søren Dahl »

Fredagspatterrrrrrrrrrrrrrrrr aaahhhhhhhhhhh....... :lol:

Endeligt en godt og seriøst forslag Tom ;-)

Mvh Søren
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hmm, hvad så med Lørdag-Søndag-Mandag-Tirsdag-Onsdag-Torsdag??? :twisted: :twisted:

Henrik :twisted:
Gæst

Indlæg af Gæst »

Henrik, jeg prøver bare at tage hensyn til de lidt ældre drenge i klubben.

Tænk hvis de skulle se på sådan noget alle uges dage. De ville få hjertestop,..ikke godt... :lol:
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Henrik Hald skrev:Hmm, hvad så med Lørdag-Søndag-Mandag-Tirsdag-Onsdag-Torsdag??? :twisted: :twisted:
Jeg har hørt, Henrik, at der skulle være billeder af upåklædte kvindemennesker at finde på det såkaldte 'internet' ;-).
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Tom

Nu ikke så nervøs. Vi har trods alt haft fat i nogle gennem tiden, nok ikke så mange som dig ;-) men der skal vel lidt til for at hidse os op.
Det er nu nok værre med de unge, da et pludseligt blodtab i hjernen kan få alvorlige konsekvenser, fordi blodet banker et andet sted i kroppen :sex:

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Bryster og piller

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, både bryster og visse piller kan fremkalde de farlige nævnte symptomer - eller en kombination - jeg har efterprøvet det :oops: , og jeg må sige at de begge dele er vældige effektive. :lol:

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

og som Robert fra "Langt fra Las Vegas" også siger:

"Jeg kan godt li' patter" ... 8-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej allesammen.

Nu bliver jeg sgu lige nød til at blande mig lidt i denne her debat, og lige præcisere noget for jer, der er altså forskel på bryster og patter!!!!

Patter defineres ved, at ser man på dem, er de lange og der er en navle at se i midten, men skidt med det bare de er lige lange!!!!! ;-)

Bryster er mest set på den yngre del af den kvindelige befolkningen, de defineres ved at giver man dem et let skub med den ene hånd, ganske let!!!!!! Vil de bævre som buding, hvor patter vil gå i større svingninger!!!

Hvis i har yderligere spørgsmål desangående bryster og patter, så vil jeg naturligvis stille min viden til rådighed, det er jo en af mine spidskompetencer, og jeg har erfaringer med begge slags, så hold jer ikke tilbage!!!! Og skulle jeg ikke lige har svar på rede hånd vil jeg selvfølgelig med stor lyst høre ad i skurvognen, om nogen der har den manglene viden.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

He he he he he he. Jeg fik mig lige en mega griner.
Tak for den meget pædagogiske forklaring. Nu ved jeg også hvad forskellen
er på bryster og patter.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Herre godt!

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, og det værste er at jeg læste den på arbejdspladsen, mine intet anende kollegaer kunne ikke forstå hvorfår jeg pludselig skraldgrinede :lol: Den forklaring var fandme god Iver :ok:

Mvh Søren
Besvar