fredagspatter

Her kan debateres alt, næsten.
Gæst

fredagspatter

Indlæg af Gæst »

Ja så er det jo endelig blevet fredag...

Billede
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Hmmm

Indlæg af yaknudsen »

Jeg kan ikke se nogen navle midt imellem dem. Så det må være bryster, og
altså ikke patter. Forudsat at jeg har forstået (jeg tror det var Iver's) meget
pædagogiske forklaring om forskellen mellem patter og bryster andetsteds i
dette udmærkede forum.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Ahhhh...

Indlæg af Søren Dahl »

Hi hi hi, det er super godt - hvad kan man ønske sig mere :lol:

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Snyt

Indlæg af Søren Dahl »

Sig mig engang, Tom, blev vi ikke snydt i Fredags? ;-) ;-) ;-)

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg undskylder mange gange og bringer hermed, på Sørens opfordring lidt forsinket fredagsgodter

Billede

glad nu søren?? :shock:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

MEGET.......

Indlæg af Søren Dahl »

HE HE HE, DU ER BARE GOD.....NÅ JEG VIL SMUTTE IGEN, DET GÅR SQU FOR LANGSOMT NÅR MAN KUN SKRIVER MED VENSTRE HÅND....

MVH SØREN
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Se koens vedhæng defineres som patter, da de jo hænger voldsomt!!! og ved udefrapåvirkning vil gå i voldsomme svingninger!!!! lige her ovenfor er så et par bryster, de er tydeligvis fastere i hmmm skal vi kalde det Kødet!!!! Det ses jo tydeligt da de står ud i luften, et pragt eksemplar for iøvrigt!!!!!


Men du Tom kan du ikke bede hende om at demontere de der reklame klistermærker, så man kan se instrumentpanelet???

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Meget meget enig....

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Iver.

Jeg er meget meget enig med dig - et prakt eksemplar....dejligt at få lidt information fra en fagmand med mange års erfaring på - øh bagen... :?: ;-)


Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Iver, jeg skal se hvad jeg kan gøre.. Men vi er nødt til at holde os til det "pæne" da vi ellers kan risikere at en gut fra klubben med et navn der rimer på "måvens" får kaffen galt i halsen.. og Det ville være synd for ham.

Hav en god aften drenge.. det er heldigvis snart fredag igen... :-D
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Aastrup skrev:Iver, jeg skal se hvad jeg kan gøre.. Men vi er nødt til at holde os til det "pæne" da vi ellers kan risikere at en gut fra klubben med et navn der rimer på "måvens" får kaffen galt i halsen.. og Det ville være synd for ham.
Du kan være helt rolig, jeg siger ikke noget som helst hvad det angår :lol:
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Gæst

Indlæg af Gæst »

hehe.. så må vi håbe der ikke er andre med et navn der rimer på "måvens" der brokker sig eller får kaffen i den gale hals, eller på anden vis gør noget dumt :lol:
MogensD

Indlæg af MogensD »

Aastrup skrev:Men vi er nødt til at holde os til det "pæne" da vi ellers kan risikere at en gut fra klubben med et navn der rimer på "måvens" får kaffen galt i halsen.. og Det ville være synd for ham.
Hej med jer

Jeg har tilfældigvis været sammen med, tror jeg, omtalte gut og da han fortalte mig om det, var det ved at gå galt med kaffen :kaffe: igen, men med et par kammeratlige klap i ryggen, fik jeg ham på højkant igen.

Det var en meget stærk oplevelse :shock: for ham kunne jeg se, da tårene :cry: trillede ned ad kinderne, og videre i samtalen fortalte han, at det havde været utænkeligt for ham, at det skulle komme så vidt på dette forum, med en så stor flok entusiastiske, velengagerede, intelligente sprogekvilibrister, ja det sagde han faktisk :roll:

Han overvejer nu at opsige sit abonnement, hvilket jeg ikke ville gå nærmere ind i, da han jo er en ældre herre med tendens til at være "semi-dement" og da han jo alligevel ikke har pungen oppe, betyder det ingenting. ;-)

Han mente dog, efter lidt betænkningstid, at han måske havde nogle interessante film til Dakar-aftenen, som måske kunne få Søren til at smide de :ktm: 'er væk for en stund :-D :-D :-D

På vegne af
Måvens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Meget interessant...

Indlæg af Søren Dahl »

Meget meget interessant, og et ganske intimt kendskab du har til Måvens...... meget interessant faktisk ;-) ;-) ;-)

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Det lyder som en hård omgang for den stakkels mand.. Men det er godt at høre at han trods alt stadig kan holde til det. Det er jo også kun om fredagen :-D :-D
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Hmm, tager jeg fejl, - er det ikke fredag idag? :-P
Besvar