Jul 2006

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
MogensD

Jul 2006

Indlæg af MogensD »

Hej alle

Så er vi gået ind i den sidste uge inden det store slag skal stå, risengrøden skal varmes, anden på weber'en og træet tændes.

Så alle sammen, kan I have en rigtig god jul og et godt nytår, håber vi ses i det nye år på en tur eller to.

Mange hilsner
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Glædelig Jul

Indlæg af Søren Dahl »

Glædelig Jul alle sammen.

Glæder mig til at gentage nogle af de rigtig gode stunder jeg har haft med flere af Jer i 2006, og at komme ud og køre med endnu flere nye medlemmer i 2007 ;-)

Mvh Søren
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Ja, rigtig glædelig jul til Jer alle sammen 8-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Glade dejlige jul til alle HARK folk :-)

Min jul blev drastisk ændret da min fader døde 8 December, men tro mig jeg skal nok få en fin jul alligevel :-) Jeg er ved godt mod!!!!!

Jeg ser også frem til det kommende nye år, med gode oplevelser på vejene eller hvor vores legetøj nu bringer os hen;-) Finurlige og gode indlæg her på vores dejlige forum :-) Da jeg sidder på kasserposten her i klubben kan jeg sige at økonomien ser særdeles sund ud, men jeg vil ikke lade det være en sovepude, men komme med en rolig opfordring til folk om at komme med donationer, hvis i skulle have lyst :!: Og gøre opmærksom på at der stadig er klubeffekter til salg, poloshirts i hvid og marineblå samt safariveste i khaki altsammen med klublogo naturligvis ;-) Mon ikke også der er en nummerpladeramme eller to tilbage.

Godt nytår, kør ordentligt, giv den gas, lev livet, smør kæden og husk vitaminpillen :twisted:

Mvh Iver :lol:
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Iver

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Iver

Det gør mig meget ondt at høre, at din far er død.

Tak for dine dejlige opfordringer - jeg vil gerne bidrage til kassebeholdningen. Næste gang vi ses, har jeg et doneringsbidrag.

Tak, og i lige måde, jeg skal nok huske alle dine råd ;-)

Mvh Søren
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Jul

Indlæg af Henrik Hald »

Jeg vil da også gerne ønske jer allesammen glædelig jul og godt nytår.. Håber at se jer til en masse gode ture i 2007.....

Henrik....
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Jamen, saa skal der da ogsaa - herfra Kinesien, lyde et velment RIGTIG GLAEDELIG JUL TIL ALLE HARK'ER OG DERES FAMILIER.
Mange glade, men travle julehilsener
Torben
leif

Indlæg af leif »

Jeg vil da lige sige god jul og håber vi får mange ture sammen i det nye år

mvh Leif
John

Jul jul jul jul jul jul - den skal også vide det er JUL

Indlæg af John »

Også en glædelig jul fra mig her i Åbyhøj.
Jeg kondolerer Iver - godt at høre at modet er til stede.
Nu har "dyngen" stået og kedet sig i en måneds tid - øv - forhåbentlig er det kun en 2-3 mdr. igen inden saltet er skyllet helt væk fra vejene (det godt nok ikke møj de har fået brugt endnu, men det var ikke let at vide :roll: )
Ha' det godt til vi ses på "rullerne" i foråret :sol: :snydt: :flag:
hilsen
John
Besvar