DR2 Tema - Off road MC

Her kan debateres alt, næsten.
Tom

DR2 Tema - Off road MC

Indlæg af Tom »

Hej Alle

Er der stemning for et DR2 Tema om off road (ikke Cross)?.

Hvis der er, så gælder det bare om at maile til DR2 og ønske dette, men vær meget præsis, ikke noget med specificationer på en MC, Model, Årgang m.m., det skal være overordnet.

Jeg ved De lytter. Os licens betalere har en smule magt! Jeg er selv en historie nørd, specielt WW2. Jeg bad om et Tema om "Slaget om Berlin", og vupti, 3 mdr. senere var det der. Så De lytter.

Skriv til Dem. Så kan det være Vi er heldige :lol:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fedt.

Indlæg af Søren Dahl »

Total cool - det ville være SÅ fedt!

Der var en program (tema aften om Motorcykler )tilbage i 1999 1 sep. om motorcykler - bl.a. om det vanvittige vintertræf i Norge - rigtig godt fjernsyn - har det på bånd - det er sådan noget knaiterne gerne vil se ;-)

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Hej Søren.
Den udsendelse på DR2 fra Primustræf var startskuddet til at der hvert år siden har været folk her fra Kolding (MC-Klatten). Vi har altid været afsted på XT 550 - nah en enkelt 600 sneg sig ind et år - og det er en suveræn cykel til den slags eventyr: Vejer lidt, magnettænding, nul elstart, godt moment osv. osv. Beklager, men den er klart TA og AT overlegen til dét brug. :ok:
Men tilbage til Udsendelsen. Du har den på bånd, og vi har mistet vores, måske ku´vi få en kopi, da vi selvfølgelig gerne vil have den i samlingen af "kultfilm"????
Forøvrigt lavede vi i 2004 selv en film om Primus-træf, og den er også værd at se, sagt i al beskedenhed. Vi vil gerne engang lave en forevisning for al HARK-folket i vores klub-bio, hvis der er stemning for det.

Der ligger også billeder fra en af turene på http://www.mc-klatten.dk/ kig under billedarkiv - 2005 - primustræf

Transalp-hilsen,
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Det finder vi da bare ud af - hvorledes gør vi?

Vil i låne båndet og selv kopier det?

Mvh Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Torben skrev:Forøvrigt lavede vi i 2004 selv en film om Primus-træf, og den er også værd at se, sagt i al beskedenhed. Vi vil gerne engang lave en forevisning for al HARK-folket i vores klub-bio, hvis der er stemning for det.
Hej Torben

Godt initiativ, det kunne da være hyggeligt at komme en tur til Kolding, og se lidt af det som jeg synes kunne være spændende, men absolut ikke har mod på ;-)

Hilsen
Mogens
Torben

Indlæg af Torben »

Lyder sørme godt Søren, hvis du tar´den med til generalforsamlingen i morgen, så er der jo allerede skred i tingene. Og så er jeg nød til at sætte tid af til at komme afsted ;-)

Angående en Filmaften i Kolding, så arbejder jeg videre med det. Hvad vil passe folk bedst - en fredag aften en lørdag ditto eller evt. en søndag eftermiddag??? Snakker vi efterår eller ??? Tilkendegivelser modtages gerne.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Den er i vinkel - det søger jeg for - og når det er blevet kopieret kan du bare sende det til :

Voer Færgevej 80
8950 Ørsted.


Mvh Søren
Tom

Re: Fedt.

Indlæg af Tom »

Søren Dahl skrev:Total cool - det ville være SÅ fedt!

Der var en program (tema aften om Motorcykler )tilbage i 1999 1 sep. om motorcykler - bl.a. om det vanvittige vintertræf i Norge - rigtig godt fjernsyn - har det på bånd - det er sådan noget knaiterne gerne vil se ;-)

Mvh Søren
Hej Søren

Kan man låne udsendelsen, eller kopiere den? Det ville være helt forrygende.
Tom

Indlæg af Tom »

Har d.d. skrevet til DR-2, om et tema der skal omhandle off-road'er. Hvad er historien, hvilke cykler blev der brugt, hvem var førerne, og ikke mindst "gå uden om Dakar".

Skriv ind til DR-2. Jo flere mail's, jo mere gør De ved det!
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg er enig om, at temaet ikke skal omhandle Dakar, da det jo er noget vi alle kan se hvert år - men jeg mener ikke man kan lave en udsendelse om off road'ere og gå helt uden om Dakar - det ville være historisk ukorrekt i forhold til at besvarer spørgsmålene om oprindelsen af de forskellige maskiner - vi må huske på at mange af de off roadere som eksistere er produceret i kølvandet af et af de årlige Dakar events.

Men jeg forstår hvad du mener med at "gå uden om Dakar" - ellers bliver der udelukkende sat fokus på ekstremerne - og da det er noget om den folkelige MC off road som vi ønsker at udsendelsen skal beskrive er det nok vigtigt at pointere hvad det er vi ønsker - ellers bliver det bare en udsendelse af forskellige klip fra Dakar - god underholdning - men ikke det vi ønsker i dette tilfælde.

Mvh Søren
Tom

Indlæg af Tom »

Hej igen!

Har skrevet ind igen d.d. Men fra min arb. mail. :lol: Der er således, som jeg kan tælle det, 2 henvendelser ang. et DR-2 tema om off road MC'er.

Kunne et par andre ikke skrive ind om emnet. Det vil unægtelig forøge chancerne for en positiv behandling hos DR-2. De er "Nørd'er" i ordets bedste forstand. Hvis De fornemmer der er en interesse, for lige dette emne, så tager De det seriøst.

Send en mail til Dem. Det tager ikke mere end 60 sekunder!!!
tspark

Indlæg af tspark »

Mail sendt herfra ;-)
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej tspark

Nu da TA'en er kommet i hus, skal du så ikke meldes ind i klubben???

Vi kan da ikke ha' en omstrejfende TA hoppende rundt uden tilhørsforhold ;-)

Hilsen
Mogens

PS.
Din mail duer ikke
tspark

Indlæg af tspark »

Oups :oops:
Mail er sendt Mogens.


Ps

Min mail virker skam, det er bare TDC der ikke kan finde ud af at få det registreret tror jeg nok, så alle der sender mails til mig får besked om at mail kontoen er lukket :cry: :evil:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

tspark skrev: Min mail virker skam, det er bare TDC der ikke kan finde ud af at få det registreret tror jeg nok, så alle der sender mails til mig får besked om at mail kontoen er lukket :cry: :evil:
Hi hi :lol: , hvis det er sådan din mail virker, gider jeg ikke vide hvordan det er, når den ikke virker ;-) :lol: :lol: :lol:

(undskyld, kunne ikke lade være, og ved godt at det er helt OT her)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar