Kender i den her???

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Søren v-alp

Kender i den her???

Indlæg af Søren v-alp »

Har først lige fundet det her forum, glæder mig til at få noget snak og tips og såen´t..

Har hængt meget ud på advrider.com Fedt sted, hovedsagelig amerikansk hjemmeside, men har folk på fra hele kloden.. Gå ind og check den, det er ikk småting man kan lære og opleve.. Var i Dolomiterne og Polen sidste år og pyerenæerene i år med en flok galninge fra den europæiske del af advrider-folket..

Kan godt se det ser dumt ud at ens første indlæg i et nyt forum, er en anbefaling af et andet, men det er klart to forskellige ting.. :roll:

Først kører vi den her planet tynd, så tager vi de andre..

:beer:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Søren

Indlæg af Søren Dahl »

Det lyder herre spændende med dine ture - dem vil jeg MEGET gerne høre meget mere om.

Jeg kender godt hjemmesiden du nævner - der er nogle hardcore folk som befinder sig der inde. En rigtig god hjemmeside jeg selv har brugt en del tid på.

Mvh Søren
Søren v-alp

Hey der Søren..

Indlæg af Søren v-alp »

Det var topgode ture, det siger jeg dig.. Det var sgu spændende at møde de andre for første gang. spændende ikk mindst fordi vi var 25 menesker fra Sverige, polen, Tyskland, Sweits, Italien, Spanien, Portugal, Frankrig, England, USA, Israel og så lige dk osse.. Hvad niveau var de andre på, sprog osvosv.. Men det var for sjovt, Alle hjælper alle.

Fælles for alle tre ture, var at der var een lokal der inviterede, det er simpelthen en fantastisk mulighed for at komme ud på alle de små hemlige veje hvor oplevelserne er..

Her en et link til turreporten fra Polen, der var vi bare 3 der var en tur rundt i den sydøstlige del af polen.. De første billeder er forsvundet, men der kommer en del senere i raporten..
http://www.advrider.com/forums/showthre ... ght=poland

:beer:
Besvar