Hvad skete der lige i søndags?

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Henrik Larsen

Hvad skete der lige i søndags?

Indlæg af Henrik Larsen »

Jeg kan se at kl. 6:55pm var der 42 logget på forum på samme tid :shock:

Er jeg gået glip af noget spændende, eller er det mon kinaeffekten der slår så hårdt igennem her på siden ;-) Jeg kan huske sidste år på denne tid, da var det stort, da high-score gik fra 5 til 8. Pokkers at jeg ikke kan huske om jeg var på forum da rekorden blev sat :snydt:

Nå men lige en sommerhilsen herfra, -håber jeg når at få kørt en tur med Jer inden sommerferien melder sig i uge 29.

Giv den noget gas :honda:
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Ja, vores forum ser ud til at være blevet populært... men jeg tvivler nu lidt på at så mange kigger ind.....
Kan det være søgemaskiner eller andre "maskiner" som registreres.....??
Her til Morgen kl. 07.10 var der 11 gæster på og det lyder af lidt meget...??
Der er ca 40 som har kigget på Kina tråden mellem 03.00 og 07.10 i dag.
Mystisk.. eller måske bare nogle gæster fra steder i verden, hvor man ikke sover på det tidspunkt.
Hilsen
Torben Kinesien
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Jo det er en eller anden form for søgemaskiner/robotter som logger sig ind.
De logger ind med mange forskellige ip-adresser, og det er dem der tælles sammen.
Vi kan godt lukke af for det, men så skal man have et login for at kunne læse på forum, og det går så ud over de nye seriøse, som heller ikke se hvem vi er, og måske går vi da glip af nye medlemmer.

Hilsen
Mogens
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Nå ok, det er sådan det hænger sammen, det kan jeg leve med...

Det var meget værre hvis der var noget spændende som var gået min :snydt: forbi. (f.eks noget af den slags underholdning som Mogens har frabedt sig på forum) :lol:
John

Indlæg af John »

:snydt: til dig "Larsen"
Jeg savner "vores hjørne" hvad med dig ?
Har lige røget de sidste "kina pinde", og faktisk smagte de ikke specielt godt, når der var andre at sammenligne med, men billige det var de! :-D :-D
Håber snart vi ses i "klubben" af "ex-støvere" :twisted:
Besvar