Twinduro-Rally 2012, resultater

Beretninger og billeder fra motorcykelture i Danmark og udlandet.
Besvar
meregrustak

Twinduro-Rally 2012, resultater

Indlæg af meregrustak »

Billede

Lidt resulter fra den forgangne weekend. Der blev kæmpet bravt og holdene lå tæt. Et af de tre HARK-hold var helt i top. Specialprøverne gjorde udslaget og Nulli Secundus rykkede fra en delt tredjeplads op på førstepladsen. Havde Thomas og Steffen ramt med to pile mere havde de stået på toppen af podiet :-)

Peter og jeg takker for den fine opbakning, entusiasmen og gå-på-modet, især når haglene står i stænger ned over Sydsverige.

Vi ser frem til næste gang!
meregrustak

Re: Twinduro-Rally 2012, resultater

Indlæg af meregrustak »

GLEMTE SAGER:

• Et sort USB><miniUSB kabel fra starten i Örkelljunga. Et af de første team-medlemmer, som fik uploadet waypoints fik ikke sit kabel med igen.

• Et sort spækbræt efterladt på campen i Vallsnäs (247 x 160 x 7)

Sagerne ligger nu i Roskilde til afhentning.
Ankerj

Re: Twinduro-Rally 2012, resultater

Indlæg af Ankerj »

Tja, jeg må hellere indrømme at det sorte spækbræt er mit. Jeg henter det næste gang jeg besøger min søster i Gundsølille, jeg kan vel sende dig en besked når det er tæt på.
Og tak for et fantastisk arrangement og stor respekt for jer der bruger energi på at arrangere. Jeg håber at vi ses igen derude på grusvejene.
meregrustak

Re: Twinduro-Rally 2012, resultater

Indlæg af meregrustak »

Du er velkommen til en kop mokka i Roskilde, Anker. Det ku' være hyggeligt ;-)
Ankerj skrev:...min søster i Gundsølille...
Jeg kommer jævnligt forbi metropolet. Alternativt ku' jeg lægge spækbrættet i hendes postkasse?
Ankerj

Re: Twinduro-Rally 2012, resultater

Indlæg af Ankerj »

Ja, det kan du godt, hun bor på Frederiksborgvej 510. Men derfor kan det alligevel være at du ser mig en eller anden gang til en kop et eller andet.
meregrustak

Re: Twinduro-Rally 2012, resultater

Indlæg af meregrustak »

Ankerj skrev:....hun bor på Frederiksborgvej 510.
Det er nærmere Gundsømagle end Gundsølille, men det skal nu ikke skille os ad. Bare du har tastet vejnummeret rigtigt...
Ankerj skrev:Men derfor kan det alligevel være at du ser mig en eller anden gang til en kop et eller andet.
Du er mere end velkommen, Anker :-)
Besvar