Formanden og Kasserens tur

Beretninger og billeder fra motorcykelture i Danmark og udlandet.
Besvar
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Formanden og Kasserens tur

Indlæg af John Sigh »

Hej venner.
Kim og jeg havde aftalt at mødes ved Hald Hovedgård for at smutte en tur ned af Hærvejen .

Billede
Alpen står og venter på at jeg får snøvlet mig færdig så vi kan komme afsted.

Som sædvanlig når man har god tid smuldre den mellem hænderne på en og så er man pludselig 10 min. forsinket inden
man kommer hjemme fra :roll:

Mødte Kim i Hald sjovt nok 10 min. forsinket men han var så flink at sige han lige var ankommet :beer:

På trods af gode intetioner om masser af billeder har jeg ingen fra Hald :oops:

Vi fik trykket hænder og afsted det gik i moderat bedstefar tempo ( Det var jo Formanden som kørte forrest )

Med et par orienterings stop og lidt kørsel kun for bebor med vej ret :oops: nåede vi til Torup sø.

Billede

Uden mad og drikke dur en HARK`er ikke så den medbragte madpakke fortæres her.

Billede
Kim bøvler lidt med indpakningen 8-)

Videre syd på det gik til området nær Tinnet krat hvor vores maskuline fremtrædning fremkaldte et angstskrig fra 3 modne kvinder der kæmpede
med træde cykler i gruset. brødbetynget over vores virkning på omgivelserne besluttede vi at køre til Ry for at fortære en is.

Billede

Efter fortæring af is blev der sagt pænt farvel og tak for turen.

Trillede mod Silkeborg af en vej som ikke var lagt efter en linial :ok: og videre mod Kjellerup. Drejede med vilje de forkerte steder et par gange
( Havde trykket hjemme adressen ind på gps ) for at prøve nogle ukendte veje og så var jeg pludselig her igen :shock:

Billede

Kørte tilbage til den kendte rute igen for at holde kaffe pause.

Billede

Pludselig var jeg presset af tiden igen da jeg havde været så letsindig at komme med et hjemkomst tidspunkt.

Billede
Hjemme igen 8-) Som den opmærksomme seer vil have spottet har jeg leget lidt med sort spray maling på varmeskjoldet på forrør
og potte inspireret af en bruger på http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/
Er selv godt tilfreds med resultatet det vil så vise sig om det holder i længden.

Forsat god sommer til alle fra Formanden :honda: kkj8

Mvh. John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Formanden og Kasserens tur

Indlæg af ktopp »

Tak for en god tur med Formanden. Det med de lidt forskrækkede damer var fordi vi larmede for lidt.....?
Vi fik heldigvis hilst på dem, så de fik et godt indtryk af MC'ister.
Det med at male dine "cromdele" matsorte ser forøvrigt rigtig godt ud.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Besvar