XRV side på Facebook

Her kan du skrive om spændende links relevante for vores forum
Besvar
Berner

XRV side på Facebook

Indlæg af Berner »

Hej Alle

Jeg har lavet en Gruppe for XRV fans på facebook, her kan alle uploade billeder, historier eller bare nyhedder om XRV
Alle der har interresse er velkommen

Her er linket: https://www.facebook.com/groups/305788692948742/

Mvh Steen Berner
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: XRV side på Facebook

Indlæg af M@X »

og hvad nyt er der lige i det?

Det kan man alt sammen her. Nu er jeg ikke på FB og har derfor ikke mulighed for at følge med der.

Jeg føler bare at det er at splitte dette fantastiske site, ved at lave en FB gruppe hvor ikke alle kan være med.

Jeg kunne jo , for at provokere, oprette en FB gruppe, kun for røde/hvide/blå XRV. Bare for at splitte din gruppe.

Men bare rolig, det gør jeg ikke.

Jeg kan bare ikke se behovet for at man skal kigge flere steder for at finde oplysninger om XRV motorcykler.
Så jeg går ind for at holde det samler her :beer:
--
mvh M@X
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: XRV side på Facebook

Indlæg af iver »

Hej Bernt.

Det skal da stå en hver frit for at oprette Facebookgrupper, men der findes allerede en del Africa Twin grupper på FB, feks denne https://www.facebook.com/groups/137137036440109/ som jeg mener PeterAT har oprettet.

Jeg tror dog ikke at man skal frygte at der ligefrem sker en splittelse, for de store AT forums jeg kender (XRV.org.uk , advrider) fungere i bedste velgående, selvom der findes AT grupper på FB. Og det er jo heller ikke alle der er på FB som nu MAX, og det gør jo så at nogle med god viden som ikke er på FB kan dele den der.

Men jeg vil da ønske dig held og lykke med det :-)

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
PAVJ

Re: XRV side på Facebook

Indlæg af PAVJ »

Godt initiativ.
Har allerede meldt mig ind i gruppen :-D

M.v.h.
Poul
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: XRV side på Facebook

Indlæg af Bernt »

Hej Iver

Jeg er lidt overrasket over at du skriver til mig, at jeg godt må oprette en FB gruppe. Da jeg slet ikke har skrevet noget i denne tråd før nu :beer:

Mvh Bernt
Eventyret venter bag næste sving :-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: XRV side på Facebook

Indlæg af iver »

Hej Bernt.

Det kan jeg godt forstå, der skulle også have stået Berner. Altså ham der startede tråden her.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Berner

Re: XRV side på Facebook

Indlæg af Berner »

Hej Alle på Hark

Siden på facebook er ikke lavet som en konkurrent, men som en suplement.
Nogle gange finder jeg det svært at uploade billeder på HARK og samtidig får man jo nye uploads direkte i indbakken på facebook. På facebook kommer alle nyhedder ind, så kan man se på dem eller lade være set er jo dit valg.
Det er kun et tilbud, du vælger helt selv.
Jeg håber i kan lide tilbuddet, der er absolut ingen tvang
Besvar