tool tubes

stig
Indlæg: 193
Tilmeldt: 23. okt 2012, 06:38
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: tool tubes

Indlæg af stig »

Lykkedal skrev:Den er IKKE 100% vandtæt. En tykkere gummipakning ville nok hjælpe. Det er som om toppen ikke kan skrues helt ned og klemme nok på gummiet.
jeg har ikke haft problemer at den ikke var 100% tæt.

mener der er et lille drænhul i bunden ar røret, kan det tænkes du har monteret så der den vej vandet kommer ind ???
Tidligere_medlem_1

Re: tool tubes

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

stig skrev:

mener der er et lille drænhul i bunden ar røret, kan det tænkes du har monteret så der den vej vandet kommer ind ???
Nææ. Vandet kom ind ved at jeg fyldte én liter vand i. :-)

Så skruede jeg låget på, vendte den på hovedet og så sivede vandet ud ved låget/pakningen.

Det var nærmest ment som svar på JP's spørgsmål, om den er HELT tæt.

Jeg ville ikke lægge min telefon i den og smide den i vandet. Men den vil sagtens kunne bruges til værktøj. Og så kán man jo lave et lille drænhul i bunden.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: tool tubes

Indlæg af Lasse Pedersen »

Ved Nogen af jer hvordan man kontakter told myndighederne for at spørge hvor længe der går før varene bliver told registret

Hilsen Lasse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: tool tubes

Indlæg af Tinning »

jeg ringede til post dk og de kunne hjælpe mig

men det er jo nok så sent et svar at du har fået dine rør :-D
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: tool tubes

Indlæg af Lasse Pedersen »

Ja det skulle man tro men nej, den har lige været en tur tilbage i US. men hvor er han venlig og meget hurtig der ovre for pludselig fik jeg en mail fra ja jeg tror det er tolden i Kastrup om nu var min pakke på vej over dammen.
Jeg skrev så over til US. og der gik ikke ti min. så fik jeg svar, han viste ikke hvad der var sket men han sendte den igen så snart den var hos ham.
Så i dag fik jeg brev fra Post Danmark om jeg skulle betle told og moms. 80 kr. + 160 kr. i hånterings afgift incl. mons.
Sjovt nok har jeg for et par dage siden talt med en som fik en del fra Kina, og han sage at hvis bare pakkens pris var under 600 kr. så kostede det ikke noget, men jeg fik altså en :snydt:
:not: for det danske/EU system.
Så for øvrigt på nette at en der ofte handlede uden for EU havde været ude for at skulle betale 7 kr. JA syv kr. også havde måttet betale 160 kr.
Bare man ikke får et brev der over fra :lol:

Men alle jer der har bidraget til oplysninger skal have så mange tak.

Måske får jeg rørene monteret i løbet af den kommende uge :-D
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: tool tubes

Indlæg af Tinning »

gik det så bedre i anden omgang ?
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: tool tubes

Indlæg af M@X »

Lasse Pedersen skrev:Ja det skulle man tro men nej, den har lige været en tur tilbage i US. men hvor er han venlig og meget hurtig der ovre for pludselig fik jeg en mail fra ja jeg tror det er tolden i Kastrup om nu var min pakke på vej over dammen.
Jeg skrev så over til US. og der gik ikke ti min. så fik jeg svar, han viste ikke hvad der var sket men han sendte den igen så snart den var hos ham.
Så i dag fik jeg brev fra Post Danmark om jeg skulle betle told og moms. 80 kr. + 160 kr. i hånterings afgift incl. mons.
Sjovt nok har jeg for et par dage siden talt med en som fik en del fra Kina, og han sage at hvis bare pakkens pris var under 600 kr. så kostede det ikke noget, men jeg fik altså en :snydt:
:not: for det danske/EU system.
Så for øvrigt på nette at en der ofte handlede uden for EU havde været ude for at skulle betale 7 kr. JA syv kr. også havde måttet betale 160 kr.
Bare man ikke får et brev der over fra :lol:

Men alle jer der har bidraget til oplysninger skal have så mange tak.

Måske får jeg rørene monteret i løbet af den kommende uge :-D
Grænsen for hvornår det ikke koster noget er 80kr. De 600kr du har fået at vide er ikke rigtigt.
Reglerne står på enten post.dk eller skat.dk
--
mvh M@X
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: tool tubes

Indlæg af M@X »

--
mvh M@X
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: tool tubes

Indlæg af Lasse Pedersen »

Ja det er gået fint igennem nu ligger de på filbænken
Jeg har læst nogle har haft problemer med de ikke er tætte. Det er de her. Jeg har haft både vand og glycol i og holder tæt
Hilsen Lasse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
tmv
Indlæg: 92
Tilmeldt: 03. apr 2017, 14:03
Geografisk sted: Haderslev

Re: tool tubes

Indlæg af tmv »

Og jeg fandt en i en butik for landbrugsudstyr mellem en John Deer og en harve, den fik jeg for 30 kr til kaffekassen.
De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
Besvar