FC-Moto i Tyskland

Besvar
TEriksen

FC-Moto i Tyskland

Indlæg af TEriksen »

Hvis du står og mangler noget nyt tøj har FC-Moto tit nogle gode tilbud ligesom de også er konkurrencedygtige på bl.a. personligt sikkerhedsudrustning.
Jeg har gode erfaringer med dem og de leverer sikkert og hurtigt med vanlig tysk præcision.

http://www.fc-moto.de/

/Thomas
poulsen

Re: FC-Moto i Tyskland

Indlæg af poulsen »

jo de har gode priser og leveren hurtigt.
men går der noget galt i handelen er deres servic ikke god. En begændt fik store problemer med betalingen. Og jeg har en rigtig øv-sag med nogle w2 støvler.
desuden skal vi som danskere betale for fragten hbåde i garantisager og fejlkøb
TEriksen

Re: FC-Moto i Tyskland

Indlæg af TEriksen »

Mon ikke der ved al nethandel gælder at man skal være rimelig sikker på hvad man vil have, for man gider jo ikke sende sagerne frem og tilbage i en uendelighed :-)

/Thomas
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: FC-Moto i Tyskland

Indlæg af Lars N »

Hej
Jeg viste godt hvad jeg ville have og bestille støvler dig havde på lager. De trak penge.
8 dage efter kom mail at de ikke have dem på lager. Jeg kunne vente eller få penge retur. Jeg valgte penge retur og det fik jeg så efter 14 dage.
Imellem tiden lavede jeg en ny ordre ved dem og spurgte inden om de havde dem på lager og det havde de. Men men to dage senere kom der mail at de ikke havde dem. Så lavede jeg min ordre om til garne støvler som de også havde på lager. Men nej nej tre dage efter kom nu endnu en mail at de ikke var på lager selvom de nu endnu engang havde hævet mine penge. Må sige jeg har ikke meget fif til sådan en lorte butik. Ren amatør håndtering af det.
Bestilte der efter de selv samme støvler ved moto-in.de og chok i første hug 4 dage efter ordre kom min støvler inkluderet en gratis retur label hvis de skulle byttes til anden størrelse eller ved fejl.se det er en god seriøs biks :beer:

Altså min første og sidste ordre ved fc.

Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
poulsen

Re: FC-Moto i Tyskland

Indlæg af poulsen »

for at uddybe hvad bøvl jeg har med dem stadig er at jeg fik nogle støvler der er solgt som vandtætte. Efter et par dage i dansk sommer regn begyndte alt udvendigt metal at ruste. Sendte dem tilbage (jeg blev nødt til at betale fragt). Fik nyt par tilbage. Samme fejl efter et par dage. Kunne sende tilbage hvis jeg betalte porto igen. Gad jeg ikke så aftalte at vente lidt med at sende tilbage. Bunden er nu gået totalt i stykker. Kan sende tilbage og betale fragt og få samme slags retur. Ikke muligt at få penge tilbage eller lave aftale om at købe andre støvler mod god rabat. Så jeg hænger stadig på et produkt fra dem hvor der har været fejl på fra dag 2 uden nogen serlig service fra fc-moto
TEriksen

Re: FC-Moto i Tyskland

Indlæg af TEriksen »

Lars, formålet med disse links tråde er jo netop at man kan give sine erfaringer videre. Synd at du og Poulsen så har dårlige erfaringer med FC-Moto. Godt at høre at du har gode erfaringer med en anden shop, og at du har oprettet en ny tråd herom.

/ Thomas
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: FC-Moto i Tyskland

Indlæg af Lars N »

Yup har hørt gode ting om fc også men kan ikke selv stå indenfor andet end det jeg oplevede

Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Besvar