Stumper til AT RD07

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Stumper til AT RD07

Indlæg af iver »

Så har jeg lidt til salg.

Lydpotte. 500 kr.
Styr. 100 kr
Kædestramere. 100 kr
Alt er brugt, derfor den lave pris :-D


Mvh Iver.
Senest rettet af iver 09. jun 2009, 19:14, rettet i alt 2 gange.
Fuck Chrome.
HARK Rules
PAVJ

Indlæg af PAVJ »

Hej.
Er bagagebæren den orginale plastic? og passer den til en årg. 2003?

Mvh

Poul :-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Poul.

Ja det er den originale, grå plastik!

Jeg vil umiddelbart sige at den passer lige over, men hvis jeg får dit stelnummer tjekker jeg det da gerne, for at vi lige er helt sikre :-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Poul.

Jeg fik Vesets stelnummer, hans er også en 2003, og som du kan se her er part-nr ens på begge vores cykler.

Din. 50310MY1000 F-15-1 - CARRIER, RR. *NH146M*
Min. 50310MY1000 F-15-1 - CARRIER, RR. *NH146M*

Så ja den passer 100% på din cykel :-)
Den står til ca 200 € hvis man køber en ny over nettet, så en brugt til den pris er måske et røverkøb ;-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
PAVJ

Indlæg af PAVJ »

Hej,
Det lyder godt, så er jeg køber til bagagebæreren. :-)

Mvh

Poul
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Mega cool...... Vildt fedt... hvor bor du?

Du kan lige sende dit tlfnr til iver_paradis@hotmail.com
så ringer jeg til dig

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Re: Stumper til AT RD07

Indlæg af Niels »

Hej Ivar.

Har du et komplet styr, med rulle og greb og alt det der? Jeg mangler også en køler H. side hvis du er ved at brænde inde med sådan en
;-)

Mvh Niels
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Niels.

Nej det er kun selve styret! Resten kan vel købes hos http://endurobunker.de/ for en slik tænker jeg.....

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Ivar.

De har sikkert alt muligt godt, men det er ikke en hjemmeside der er let at overskue. Især ikke når teknisk tysk ikke er min stærke side.

Er der nogle MC ophuggere i DK der er værd at opsøge, eller er allroadere ikke noget man finder hos DK ophug?

Hilsen Niels
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Nials.

Nej det kan du have ret i, jeg er heller ikke så godt hjemme i tysk, men jeg har skrevet en mail til dem på engelsk, så kom der hul igennem!

Så vidt jeg ved findes der ikke huggere i danmark, men hvis du vil kan jeg da godt forhøre Endurobunker ad for dig, skal bare vide hvad du mangler, så mailer jeg dem!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

niels

Jeg har handlet en hel del hos Enduro Bunker. Tag og ring derned og snak med en gut der hedder Klaus Forster. Han taler udemærket engelsk :-)

og ellers, ja send dem en mail.
Niels

Indlæg af Niels »

Tak for hjælpen.

Jeg prøver at tage en snak med dem dernede i Tyskland når jeg engang i løbet af vinteren får overblik over hvad jeg mangler (mest).

Hilsen Niels
Torben

Indlæg af Torben »

Hej

Der spørges, om der findes huggere i DK.
Her er et link:
http://www.mcsyd.dk/Brugte%20reservedele.html
Det skal bemærkes, at jeg ikke kender noget til firmaet - hvad de formår osv. , men man kan jo altid spørge. Kan se de har en brugt AT til salg.
Evt. erfaringer kan jo videregives her.

TA-hilsen
Torben
Yankie

Indlæg af Yankie »

Angående MC Syd Ophug. Jeg har stiftet bekendtskab med dem en gang. Der var fin nok behandling. Bare send en mail med hvad du skal bruge af stumper Niels. Inkl stelnummer og årgang.

Nu er Africa Twin'en jo ikke den mest udbredte cykel herhjemme, så derfor nok heller ikke kæmpe sandsynlighed for at der er en af reservedelspusherne herhjemme der har noget stående.

MC-Huset i Kølkjær ved Herning kan også tænkes at have noget liggende-godt nok gør de mest i skadede racercykler, men man kan jo være heldig. (Men handel for guds skyld aldrig cykel deroppe-de er nogle værre fuskere mht genopbyg)

Held og lykke med jagten, hvis du falder over en billig reservedelscykel kan jeg godt tænkes at ville købe en andel i den-forudsat at vi selvfølgelig kan blive enige om hvad vi hvad især skal bruge.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej alle.

Tak for de gode råd, og oplysningerne om huggere. Jeg skal nok finde hvad jeg skal bruge, jeg har jo en hel vinter til det. Og skulle jeg falde over en hel reservedels cykel, skal jeg nok lade et par ord falde om det, her på siden. Også når jeg har overblik over hvad jeg allerede har, og hvad der er tilovers, når jeg igen er kørende.

Hilsen Niels.
Besvar