Kåbedele og Tank - SOLGT

Hvad du mangler eller har for meget af.
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Alle Kåbedele og Tank. Til Transalp RD11 - NU 1.000,- kr

Indlæg af Bernt »

Okay.
Jeg står overfor denne vinter at skulle lave ny kåbe foran på min transalp XL600V PD10 1997.
Jeg har hen over årene, lavet den om flere gange og ligeledes skåret kåbe siderne i stykker. Jeg har også skiftet tanken ud til en større fra en 650 africa twin.
Jeg er ikke bange for at prøve ting af, har lige købt et sæde fra en strada 600, som jeg skal have sat på. Da det originale sæde blev skåret over for et par år siden.
Okay, det var en lang vej rundt til mit spørgsmål. Tror du at det plastik du har liggende kunne passe på min efter nogle små ændringer? Lygte hullet skal der gøres noget ved kan jeg se. Og den har nok heller ikke samme forankret's punkter.
Med alt det i hovedet, er der for meget arbejde i at tilpasse dit eller skal jeg lave noget fra bunden. Det er det dilemma jeg står i lige nu.
Hvad havde du evt tænkt på af pris? Jeg bor i Ferslev lige syd for Aalborg, så det er jo heller ikke sådan lige at kigge forbi.
Mvh Bernth
Eventyret venter bag næste sving :-)
Tidligere_medlem_1

Re: Alle Kåbedele og Tank. Til Transalp RD11 - NU 1.000,- kr

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Det hele koster 1.000 kr. som der står. Og det passer på en Transalp RD11, som der også står.

Jeg ved ikke om det passer til andre motorcykler, men det tvivler jeg på.
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Alle Kåbedele og Tank. Til Transalp RD11 - NU 1.000,- kr

Indlæg af Bernt »

Okay, jeg håber at der kommer en der kan bruge det og at du snart får det solgt. Forsat god vinter. Lad os håbe at foråret snart kommer.
Eventyret venter bag næste sving :-)
Besvar