super en mandstelt

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Kim Helbo

super en mandstelt

Indlæg af Kim Helbo »

Hej i forum. Her i flytterodet er mit Hillebergs AKTO, enmandstelt dukket op på bunden af en rygsæk. Dette telt er til salg, et super telt til den der gerne rejser, vandrer,kører alene. Fylder ikke meget, vejer endnu mindre max: 2 kg med hele. Tjek det ud på Friluftlands side eller Hillebergs ejen side. Jeg har brugt teltet 3-4 gange, men mine knæ protesterer hver gang jeg skal ind og ud af det, alt foregår i græshøjde. Teltets nypris: 3899,-, Footprint/underlag:399,-. Min pris: 2000,-.( til rette køber kan prisen måske rettes lidt til ) Måske lige det DU står og kan/skal bruge til sommerens ture. Mvh Kim Helbo.
Michael1971

Re: super en mandstelt

Indlæg af Michael1971 »

Kim Helbo skrev:Hej i forum. Her i flytterodet er mit Hillebergs AKTO, enmandstelt dukket op på bunden af en rygsæk. Dette telt er til salg, et super telt til den der gerne rejser, vandrer,kører alene. Fylder ikke meget, vejer endnu mindre max: 2 kg med hele. Tjek det ud på Friluftlands side eller Hillebergs ejen side. Jeg har brugt teltet 3-4 gange, men mine knæ protesterer hver gang jeg skal ind og ud af det, alt foregår i græshøjde. Teltets nypris: 3899,-, Footprint/underlag:399,-. Min pris: 2000,-.( til rette køber kan prisen måske rettes lidt til ) Måske lige det DU står og kan/skal bruge til sommerens ture. Mvh Kim Helbo.
Hej, har du fået solgt dit telt eller er det stadig til salg? Er interesseret hvis det stadig er der og du er villig til at gå en smule ned i pris?
Ring evt. på 26177000
Michael
Besvar