At'er til salg.

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
kbn

At'er til salg.

Indlæg af kbn »

Så blev beslutningen taget...
Den var ikke så nem endda...

Jeg vil sælge min AT'er - jeg får simpelthen ikke kørt på'en.

Hun er en dame fra -92. En RD04'er med ca.97.000 km på klokken.
Tornadorød. Med styrtbøjle og 2 store Givitasker, der kan fungere som to sidetasker eller som én topbox. Forhøjet kåbeglas medfølger. Damen er registreret d.15/5 2000 og skal dermed synes og i den forbindelse skal hun ha' nye skiver. En ny potte trænger hun osse til. Dækkene er OK. Kædekittet har kørt få hundrede kilometer og er blevet smurt regelmæssigt. Lås og spritny mcgarage medfølger.

Hun er velkørende og dejlig - men nu er det tid... :cry:

Fast pris 41500.

Henv. på 86546927 eller 40594927 (tlf.svarer)

Kim Nielsen
Odder
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Kim

Indlæg af Søren Dahl »

Først og fremmes må jeg kondolerer :cry:

Det er en meget stor beslutning at tage - tror nok jeg ville have solgt konen før Twinen, men sådan er vores beslutninger her i livet jo så forskellige ;-)

Det er faktisk en OK pris du vil sælge den til......

Tror det bliver nemt at sælge den...... ?

Kommer du ikke til Århus MC parade og viser den frem?. Du kan jo tage et "til salg" skilt med, måske du kan være (u)heldig der at få den solgt der.

MHV Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Søren!

Ja, det ER en stor beslutning - en temmelig stor én faktisk.
Den har osse været undervejs i et par sæsoner...

Havde vi veje, som fx de har det i Norges land, tror jeg nok den blev lidt hos mig endnu... men lysten til bare at køre en tur i det danske sommerland er forduftet. Jeg vil hellere bruge tiden på hornfisk, havørreder og frisk luft i håret... :-P

Dén med paraden er en fin idé - den vil jeg overveje...

Og prisen? Ja, jeg tror osse den er rimelig.

Tak for din tilbagemelding.

Hilsen
Kim
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

MC parade

Indlæg af Søren Dahl »

JA DA, Kim du skal da med, som en afslutning på din fantasktisk tid med din Twin..........., lad os være nogle flere til at sørge sammen med dig - og måske overtale dig til at beholde hende ;-)

Jeg kommer ALDRIG af med med min Alp, elsker hende mere og mere for hver dag der går........... (kun den rette økonomi og den rette Twin kan få mig til at skifte mening), men som det ser ud nu, fungerer vores forhold perfekt. Jeg blev smidt af et par gange i starte af forholdet, fordi jeg prøvede at lave nogle sidespring med hende, men hun er en hård dame. Hun brækkede mit kraveben og gav mig et drag over nakken jeg aldrig glemmer, men sådan er det med bestemte damer, de ved squ hvad de vil, men til gengæld må jeg hoppe op på hende hver dag nu. Vi skulle lige lære hinanden at kende......... er blevet til ialt 55 K km på 2 år - så lidt har jeg fået lov....... 8-)

Her i vinter fik hun ny sminke og gummi og det er da også blevet til endnu en taske - ind i mellem når vi kører lange turer sammen, smider jeg min nye fårhud over hende - er dejlig blød at køre med - du skulle prøve det - bare spørg Uffe ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lidt pral!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Kim igen

Lidt pral skader aldrig, men desideret løgne er ikke gode - det er altså kun blevet til 35 K km jeg har kørt på hende i de 2 år jeg har haft hende - hun har ialt kørt ca 55 K km - sorry

;-)

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Søren!

Gør vi ikke alle det?
Smider vores "fårhud" over krikken,
hvad enten det er lange eller korte ture..!? :-D

Nå, jeg ku' lissom ikke nære mig!
...næh, men hvad var det lige jeg ville sige..?

Jo, hvis altså at man beslutter sig for at troppe op til den mc-parade..?
Hvornår skal man så daffe ind på pladsen?
Og er der noget specielt sted, hvor vi langbenede allroadere liner vores smukke (ja, ja - nogen kan osse bedst li' piger med briller og tendens til overskæg, ikke?) maskiner op?

Hilsen
Kim
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Århus MC parade

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Kim

Vi mødes udenfor indgangen til "Friheden" kl. 11.00

;-) - totalt griner den med kvinder med overskæg ;-)

Vi ses Kim

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Kim

Skulle lige høre om du har solgt den til en tysker.

http://www.mobile.de/SID7qddZP7UhtNz3Tp ... 1169339037&

Hilsen
Mogens
Besvar