kåbeglas m.m til Africa Twin

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Gæst

kåbeglas m.m til Africa Twin

Indlæg af Gæst »

Sælges til Twin RD07
orginal kåbeglas kr. 450,-
MRA højt touringglas kr. 650,-
Diverse dele, fodhvile, kædeskærm, udstødnings skærm, skivebrems beskytter prisen kan vi snakke om
Edwin Koolen tlf/sms 61650369 eller mail ejakoolen@hotmail.com, evt. billeder kan sendes
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Edwin...

Velkommen i klubben.

Jeg mangler venstre lygteglas, den øverste kåbedel, og venstre forreste skive til en Africa Twin fra 1993.
Kan du hjælpe med nogle af disse ting, er jeg interesseret i at handle eller bytte. Jeg har nok en del spændende ting at bytte med.

HugOgDask :D
Peter

2020 7244
8622 2716
rubicon@email.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

hej peter

desværre har jeg ingen af disse dele, de dele jeg har til salg er skiftet ud med Touratech dele.
held og lykke med din jagt
edwin
kbn

Indlæg af kbn »

Hej Peter
(-eller andre)

Du skulle vel ikke ligge inde med en udstødning (i forlængelse af mit indlæg på tekniksiden omkring ens udstødning til RD07 og RD04)?

VH
Kim
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Kims

Desværre har jeg ikke en udstødning til en AT'er, men...

Du kan få hvad du mangler hos : http://www.endurobunker.de/index.asp

Priserne for brugt ligger på ca. 35%- 45% af nyt. De taler forståeligt Engelsk og er meget hjælpsomme. Jeg har handlet med dem og de er lidt tunge i R...., når det gælder om at få skippet tingene afsted.
Den hurtigeste og billigste måde at købe på er en postopkrævning, således at du betaler ved varens modtagelse. Det koster 100,. kr, hvorimod en bankoverførdsel koster 160,. kr og tar en hulens tid. :-(

Mig bekendt er der ikke problemer med at RD04 og RD 07 skal passe potte sammen.

HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar