Beslag Bøjler til alu kasser søges til RD04

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Beslag Bøjler til alu kasser søges til RD04

Indlæg af Lars N »

Hej igen jeg er ved at samle sammen til foråret
Står og mangler beslag (bøjle) til xXx alu side kasser med Hepco låse.
Er man heldig at der er en af jer gutter der måske har en i ikke skal bruge eller i overskud?
Købes :idea:
Så skriv endeligt :-P
Mvh Lars :honda:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Beslag Bøjler til alu kasser søges til RD04

Indlæg af Lars N »

Er der slet ikke nogen af jer gode folk som kan hjælpe mig med at finde sådan nogle? :cry: snøft
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Beslag Bøjler til alu kasser søges til RD04

Indlæg af Lars N »

http://dinmc.dk/catalog/product_reviews ... ts_id=1940

er der nogen der har køb en her?
for at se om den passer til mine kasser(/(/ :roll:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Beslag Bøjler til alu kasser søges til RD04

Indlæg af Holst »

Hej Lars

Jeg købte i sin tid sådan et sæt holdere til min RD03. Min anbefaling er at du finder et andet sæt at købe. Da jeg skulle montere mine troede jeg ikke de var lavet til min model, da ingen huller passede, nogle huller skulle bores op og da det endelig var monteret sad det helt vildt i spænd. Dernæst sidder den højre holder meget langt ude ved siden af udstødningen, og den venstre sidder meget tæt på panelet og i en helt anden vinkel end den på højre. Endelig sidder taskebeslagene så lavt at når du har monteret tasker, er der stor risiko for at du får benene i klemme under taskerne når du kører udenfor alfarvej.

Jeg har med hjælp af en smed bygget mine om. Altså - KØB NOGET ANDET END HEPCO BECKER!!

Beslag fra Touratech ser rigtig gode ud men er også til den dyre side. Jeg har hørt om et andet firma der laver beslag på bestilling. Her er et link:

http://www.heavyduties.ro/indexe.html

Håber at det var lidt hjælp til processen med at finde det der passer til dig
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
poulsen

Re: Beslag Bøjler til alu kasser søges til RD04

Indlæg af poulsen »

http://www.heavyduties.ro/indexe.html fik jeg til at lave styrtbøjler til super tenere'en jeg havde. Det er god og solidt kvalitet. Og prisen er meget overkommelig.
Hvordan deres taske beslag er, ved jeg ikke så meget om. :)
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Beslag Bøjler til alu kasser søges til RD04

Indlæg af Lars N »

hej til alle og god jul
Har købt Hep beslag :ok: til mine kasser de passede lige på så HOLST tror du måske har fået en forkert slags til en anden cykel. så nu er jeg vist snart ved at være klar til foråret
Mvh Lars
GO JUL til alle
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Besvar