Masser af reservedele til TA 94/95 - ALT ER SOLGT!!

Hvad du mangler eller har for meget af.
Tjelle

Masser af reservedele til TA 94/95 - ALT ER SOLGT!!

Indlæg af Tjelle »

Jeg har næsten en hel cykel i stumper liggende på en reol. Nogen der mangler noget?
Senest rettet af Tjelle 16. apr 2014, 20:00, rettet i alt 2 gange.
hynneke

Re: Masser af reservedele til TA

Indlæg af hynneke »

Hvilkentype AT er det? en RD04 eller RD07?

Jeg kunne godt bruge en central støttefod til min RD04 fra 1991, eller taske stativ til Givi sidetasker.
Evt også for og bag hjul

Mvh
Jan
poulsen

Re: Masser af reservedele til TA

Indlæg af poulsen »

Hynneke: Jeg tror nu at Tjelle skrev TA (transalp) og ikke en afrikaner.

Tjelle: Hvilken størrelse hjul kører den med? (og vides det om de passer på en RD03?) ... hvis Hynneke ikke løber med dem vel at mærke ;)
Tjelle

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af Tjelle »

Godmorgen. Det ville selvfølgelig gøre det lidt nemmere hvis jeg skrev hvilken årgang det var :roll:

Jeg har en centralstøttefod, men jeg ved ikke om den passer til AT.
Jeg har en Givi-rack, men det skal nok have en svejseklat og lidt maling inden det kan bruges.

Jeg er ikke ude på at snyde nogen, så det skal ikke være nogen hemmelighed at der jo er en grund til at jeg ikke selv skal bruge det mere. Det er ikke pæne nye reservedele, men dele der har siddet på en cykel der har kørt ca. 125.000km. Det er ikke meget for en TA, men den har ikke været passet godt på. Jeg vil hellere end gerne vise billeder af alt, så der ikke er nogen der bliver snydt.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Det her er fra baghjulet
Billede

Og det her er vist det bedste billede jeg har af centralstøttefoden.
Billede


Hilsen Ryan
Risskov

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af Risskov »

Hej... Jeg er interesseret i racken :-) ... hvad skal du have for den?
Mvh Niels
Tjelle

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af Tjelle »

Kun racken eller også tasker? Jeg har tre Givi tasker også. To på 36 og en på 42 så vidt jeg husker
Risskov

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af Risskov »

kun racken ... vil have noget alu-tingeltangel på :-)
Vh Niels
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af JP »

Hej
Har du kåbedelen hvor lygten sidder?
Hilsen Jørn
Tjelle

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af Tjelle »

Risskov skrev:Hej... Jeg er interesseret i racken :-) ... hvad skal du have for den?
Mvh Niels
Den er ikke så køn mere, men det hele funker endnu. Jeg går ud fra du også skal have racken til topbox. Du kan få det hele for 200 kr.
JP skrev:Hej
Har du kåbedelen hvor lygten sidder?
Hilsen Jørn
Det har jeg. Der er dog knækket noget på dens venstre side, men jeg har stadig det er der knækket af. Jeg har set holdt det hele på plads med nogle store spændeskiver, men det burde kunne lade sig gøre at sætte det ordentlig sammen så det holder. Jeg kender måske en der kan hjælpe med det. Du kan også få den til en hundredelap.

Du kan se skiverne her
Billede
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af JP »

Hej
Den vil godt købe, jeg bor nord for Hobro, så jeg kontakter dig når jeg engang skal sydover. Der kan godt gå et par måneder, hvis det er ok.
Hilsen Jørn
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af jernhenrik »

Hvis tasker passer på mit rack (ligner dit) kunne jeg være interesseret. Hvad er prisen, er der nøgler og er de hele, taskerne altså.

Hilsen
Jernhenrik
Tjelle

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af Tjelle »

JP skrev:Hej
Den vil godt købe, jeg bor nord for Hobro, så jeg kontakter dig når jeg engang skal sydover. Der kan godt gå et par måneder, hvis det er ok.
Hilsen Jørn

Helt fint. Du giver bare besked når du ved nærmere.
Tjelle

Re: Masser af reservedele til TA

Indlæg af Tjelle »

hynneke skrev:Hvilkentype AT er det? en RD04 eller RD07?

Jeg kunne godt bruge en central støttefod til min RD04 fra 1991, eller taske stativ til Givi sidetasker.
Evt også for og bag hjul

Mvh
Jan
Hej Jan
Jeg har undersøgt det, og så vidt jeg kan se, er der ikke noget af det du spurgte om der kan bruges på din cykel. Hvis du stadig er interesseret må du endelig sige til.
Tjelle

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af Tjelle »

jernhenrik skrev:Hvis tasker passer på mit rack (ligner dit) kunne jeg være interesseret. Hvad er prisen, er der nøgler og er de hele, taskerne altså.

Hilsen
Jernhenrik
Hej Jernhenrik
Jeg har skiftet gummilisterne i alle tre tasker for nogle år siden da de var utætte. Det har holdt rigtig godt, og jeg har aldrig prøvet at de har taget vand ind mens jeg har kørt. Nogle få gange har jeg oplevet at der har været en smule vand i den ene taske, efter den har siddet på cyklen der har stået ude dag og nat i al slags vejr. Men aldrig under kørsel!
Nøglerne virker i de to af taskerne, men kører meget stramt i den tredje. Det er til at skifte så man stadig har monokey-system. Jeg vil gerne skifte låsene for dig hvis det har interesse og så kan du få alle tre tasker med nye låse for 1000kr i alt. Ellers kan du få dem som de er for 800.

Her er et billede så du kan se hvilken type taske det er. Jeg prøver lige at huske at få taget et billede af dem som de ser ud nu, så du kan se hvilken stand de er i.
Billede
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Re: Masser af reservedele til TA 94/95 - PD06 57xxxxx

Indlæg af jernhenrik »

Hvis de passer på mit rack er jeg køber. Kan du sende en sms med din adr, så dukker jeg op snarest muligt. 21 28 98 66.
Hilsen
jernhenrik
Besvar