udstødning

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

udstødning

Indlæg af JP »

Hej
Jeg søger en original udstødning til en Transalp fra 1994.
Jeg kan kontaktes på tlf.29901650
Hilsen Jørn
dengulebaron

Re: udstødning

Indlæg af dengulebaron »

Her i juleferien kiggede jeg efter en, men kunne ikke finde nogen nye. Da var der nogen til salg på ebay, men jeg endte med at købe en fabriksny uoriginal, som jeg glæder mig meget til snart at få monteret og afprøvet.

-Christian
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: udstødning

Indlæg af JP »

Hej Christian
Hører gerne lidt mere når du har afprøvet den.
Hilsen Jørn
dengulebaron

Re: udstødning

Indlæg af dengulebaron »

JP skrev:Hej Christian
Hører gerne lidt mere når du har afprøvet den.
Hilsen Jørn
Hej Jørn,

Jeg købte den her http://www.ebay.fr/itm/POT-DECHAPPEMENT ... OC:US:3160. Fragt er incl når man køber hos den forhandler og det kom direkte fra Italien. Der var endda labels med mit navn på inde i det forseglede plastic.

Fik den monteret i mandags. Det var pærelet - havde grundet over om den gamle pakning kunne genbruges, men det var ikke noget problem - for der var slet ikke plads til den og det passede som hånd i handske uden pakning. Der var to lyddæmpere med - en lovlig og en knap så lovlig. Den lovlige sidder i nu og det lyder perfekt - lidt mere end den originale, og som sød musik. Jeg fornemmer at den passer godt til motoren, som trækker mindst ligeså godt som før.

Så en klar anbefaling herfra.

-Christian
Jens Adamsen

Re: udstødning

Indlæg af Jens Adamsen »

Jeg en annonce herinde med ting til Transalp. Bl.a. en Mivv potte. Der er god lyd og godt gennemtræk i den, men jeg har ikke forrør. Sig til, hvis den eller andet på annoncen kan have din interesse.
Mvh.
Jens
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: udstødning

Indlæg af JP »

Hej Jens
Har lige købt en original udstødning, så jeg er forsynet.
Hilsen Jørn
Besvar