(SOLGT) TA 700 crashbars, håndværker tilbud

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Swamp

(SOLGT) TA 700 crashbars, håndværker tilbud

Indlæg af Swamp »

Hej folkens,

Så har jeg et par crashbars til salg til en Transalp 700.
Et sandt gør-det-selv tilbud, ikke bare fordi de selvfølgelig skal monteres, men fordi de har været ude på en autentisk crash øvelse :roll:
MC og Tilbehør har været så nyt at jeg syntes den fortjente nye crashbars, det efterlader mig så med disse der for så vidt gør som de skal stadig. Men der er noget gør-det-selv i at 2 af "armene" der holder crashbar'en skal rettes ud. Jeg er ikke selv begyndt på noget i den henseende. Selve lakeringen der er skrammet, tror jeg sådan set er nem nok at male op og/eller skjule.
Det ser ikke umiddelbart ud til, at selve crashbaren er bukket eller bøjet, det er bare armene der holder den.

Hvis nogen har mod på et sæt billige crashbars er det dine for 300 dask.
De befinder sig i Ebeltoft og jeg tror altså ikke det kan svare sig at sende dem, de er både store og tunge sådan nogen.

Her er en bunke billeder:
Billede

Den ridset side:
Billede

Bukket dimser:
Billede
Billede
Senest rettet af Swamp 25. jul 2014, 12:14, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 511
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: TA 700 crashbars, håndværker tilbud

Indlæg af John Sigh »

Kører selv xl700 med disse crashbars,så kunne godt tænke mig at vide om de virkede efter hensigten, tog plastik eller tank skade ?
Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Swamp

Re: TA 700 crashbars, håndværker tilbud

Indlæg af Swamp »

Hej John,
Jo men de klarede det såmænd udemærket, tank og kåbe tog ikke skade. Men beslagene/armene som også ses på billedet blev en smule bukket, det ved jeg ikke lige hvad jeg skal syntes om. sw-motech og den danske importør mente dog det var helt som forventet.

De ting der fik ridser var:
- Håndbeskytteren
- Underkåbe
- Sidefod
- Givi rack
- Crashbars

Der gik ikke noget i stykker nogen steder, bukket gear pedal var hvad det kunne blive til. Resten var bare ridser.
smal
Indlæg: 21
Tilmeldt: 14. maj 2013, 23:18
Geografisk sted: Dronninglund
Kontakt:

Re: TA 700 crashbars, håndværker tilbud

Indlæg af smal »

Med lidt smedearbejde kan de vist passe på en xl 650 så ring til mig på 30743383 så vi kan aftale afhentning. Hilsen Lasse (smal)
Swamp

Re: TA 700 crashbars, håndværker tilbud

Indlæg af Swamp »

Smal er klar på en køretur, så de er solgt :)
Besvar