Kåbe-del søges

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
KitKat

Kåbe-del søges

Indlæg af KitKat »

Hvis nogen ligger inde med en "venstre-side-for" kåbe-del som passer på en TA fra 94 (PD06) som man vil af med til en billig pris, så vil jeg meget gerne handle 8-)
(farven er ligegyldig, da ambitionen er at cyklen skal males om til vinter)

Jeg har forsøgt at kompensere for mine manglende tekniske forklaringsevner ved at tegne en pil:

https://plus.google.com/101816254576922 ... NhtTkMukkc

(jeg kan så tilsyneladende heller ikke finde ud af at sætte billedet med pilen ind, men linket virker ... vist..) :-D
Tidligere_medlem_1

Re: Kåbe-del søges

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Og bare lige for at skabe lidt forvirring, så er det højre side pilen peger på :shock:

Du skulle have trykket på (img) over tekstfeltet du skriver i, og indsat dit link imellem Billede

Billede
KitKat

Re: Kåbe-del søges

Indlæg af KitKat »

Du har da helt ret, jeg skriver venstre og peget på højre :roll:
Det får jeg lige tjekket op på og rettet til når jeg kommer hjem, for lige nu er jeg helt ærligt i tvivl om hvilken side det reelt er der har en revne...

Det med billedet prøvede jeg, men i "vis prøve" kunne jeg stadig ikke se billedet selvom jeg brugte IMG knappen så jeg valgte den nemmere løsning. Tak for hjælpen :-)
Tidligere_medlem_1

Re: Kåbe-del søges

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Åh ja. Det er også siden, og ikke " billedets webadresse" , du henviser til i dit link.

Højreklik på billede og kopier billedets webadresse. Sku gerne ende på .jpg eller andet billedfil navn.


Det er nok venstre, siden du skrev det :-D

Jeg har til en ældre, og en nyere, men ikke til årgang 94 - 96. Desværre.
stig
Indlæg: 193
Tilmeldt: 23. okt 2012, 06:38
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: Kåbe-del søges

Indlæg af stig »

Jeg har selv stået med sammen problem efter en tur i grusgraven, men valte at reparere kåben med plast svejsning.

Jeg her nu kørt hele sidste sæson og det holder 100% og jeg har ikke skånet maskineriet og det er ikke asfalt jeg gør meget i.

jeg lavet et par videoer som ligger på youtube hvor jeg går i gemmen hvordan jeg greb plastsvejseingen



https://www.youtube.com/watch?v=Vu5O8moE2zg

https://www.youtube.com/watch?v=dq2kz5uRmww
KitKat

Re: Kåbe-del søges

Indlæg af KitKat »

Jeg skimmede lige første del af videoen :-)

Holder plast svejsning bedre end lego+acetone? Vi har nemlig repareret flere samlinger med dét stads, og det holder super godt... med undtagelse af den ene revne i det ene sideskjold.
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Kåbe-del søges

Indlæg af Lars N »

Stripes plast er mega godt til det og en loddekolbe
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
KitKat

Re: Kåbe-del søges

Indlæg af KitKat »

I er gode :beer:

Jeg dropper at købe ny stump, og giver mig i kast med at fikse den gamle.
stig
Indlæg: 193
Tilmeldt: 23. okt 2012, 06:38
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: Kåbe-del søges

Indlæg af stig »

Jeg har ikke selv prøvet lego men har en makker som brugte den metode og det virker lige så stærk som plast svejsning umiddelbart, men han synde det var lang tid om at tørre ordenligt


Går det helt galt så sig til så må vi ko give en hånd med
Besvar