Søges: benzinpumpe-relæ

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Skomarn

Søges: benzinpumpe-relæ

Indlæg af Skomarn »

Hej ligesindede,

Efter at have haft bøvl med benzinpumpen, og efterfølgende fejlfinding af samme, er jeg kommet frem til at mit benzinpumperelæ med god sandsynlighed er årsagen til, at min RD07'er ikke vil spinde.

Derfor vil jeg høre, om der er en af jer derude som har sådan en sag liggende? Det skulle være det samme relæ til alle afrikanerne, men for god ordens skyld, så er det altså en RD07 fra 94. Der er massere af relæer til salg på eBay og andre steder, men de koster jo KASSEN!

Kør fornuftigt, men gerne sidelæns. 8-)

-Skomarn
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Søges: benzinpumpe-relæ

Indlæg af M@X »

Fuel cut off relay???

Den kan du prøve at luse uden om for at se om det er den der driller. Det er et relæ der først giver strøm til benzin pumpen efter at motoren er startet. Den afbryder også for benzinpumpen hvis du vælter og motoren går i stå.

Kør en plus direkte til benzinpumpen og så skal den kunne starte.
--
mvh M@X
Skomarn

Re: Søges: benzinpumpe-relæ

Indlæg af Skomarn »

M@X skrev:Fuel cut off relay???

Den kan du prøve at luse uden om for at se om det er den der driller. Det er et relæ der først giver strøm til benzin pumpen efter at motoren er startet. Den afbryder også for benzinpumpen hvis du vælter og motoren går i stå.

Kør en plus direkte til benzinpumpen og så skal den kunne starte.
Jep - cut-off-relæ.

Jeg har haft sat strøm direkte til pumpen, og der kører den fint. Kontakten inde i pumpen skiftede jeg sidste år. Stikket til pumpen er som nyt.
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Søges: benzinpumpe-relæ

Indlæg af Tinning »

der er en i Værløse der har lidt af hvert . jeg har selv købt lidt forskelligt af ham uden noget at klage over :-D

http://www.dba.dk/honda-africa-twin-750 ... 001769366/

mvh Tinning
Skomarn

Re: Søges: benzinpumpe-relæ

Indlæg af Skomarn »

Tinning skrev:der er en i Værløse der har lidt af hvert . jeg har selv købt lidt forskelligt af ham uden noget at klage over :-D

http://www.dba.dk/honda-africa-twin-750 ... 001769366/

mvh Tinning
Hej Tinning,

Har skrevet til ham allerede. ;)
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Søges: benzinpumpe-relæ

Indlæg af Tinning »

så håber jeg det lykkedes dig at få den til en rimelig pris
Besvar