Sælges: Transalp XL700VA

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Swamp

Sælges: Transalp XL700VA

Indlæg af Swamp »

Honda Transalp XL700VA
Registreret første gang: 03/2014
Servicebog udfyldt: Ja
Kørt: 18.000 km
Sidste service:12.000 km
Hondas garanti i 5 år fra 03/2014
Pris: 75.000

Kun én ejer (det er så mig), hygget mig lidt med den og sat diverse dimser på.
Jeg købte den fra ny i 2014 og har siden kørt 13.800km på den. Hvoraf hovedparten kommer fra en Østrig/Italien ferie og et smut i Norge her til foråret. De indledende første ca. 4200km er kørt af Bent (fra Probike), som har brugt den til diverse små hygge ture. Åbenbart uden at have haft indregistreret den.

Udstyr:
Givi crashbars
Touratech engine guard
Touratech folding gear lever
MRA Vario Touring Kåbeglas
Tutoro chain oiler
Givi rack

Fordæk er K60 scout og har kørt måske 2.000km. Det har det fint.
Bagdæk skal skiftes, mønsteret er vel egentlig udemærket, men det er kørt lidt fladt på midten.

Køber kan evt. få en Garmin Zumo 550 smidt med i nakken. Den har en del skrammer men fungerer fint. Der er holder til både bil og mc, jeg er lidt mere usikker på om jeg kan finde lade kablerne til den.

Et sidste "men" - den står for service ved 18.000km, det er så nu. Jeg har det selv på programmet men har ikke nået det endnu, tiden og muligheden for "bare lige" at gøre noget som helst gik lidt i stå da baby kom til verden for et par uger siden :smadret: Kommer der nogen og køber før jeg får det gjort trækker vi bare 3000,- fra prisen.

Kan kontaktes enten her på siden eller på mail
martin@jeppesen.cc
(bæstet står i Ebeltoft hvis nogen vil kigge)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af Swamp 23. aug 2015, 12:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Sælges: Transalp XL700VA

Indlæg af Nikolajsen »

Åh ja, de kære børn. Tilykke med det kkj8
De bliver heldigvis trætte af deres forældre, og "kan selv" lige pludselig. Og flytter desuden hjemmefra en dag, og så får man mere tid igen 8-)

Nå, det var ikke det jeg ville.....Ud over at man kan trække 3000,- fra hvis der ikke bliver lavet service....hvad er det beløb man kan trække de 3000,- fra ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Swamp

Re: Sælges: Transalp XL700VA

Indlæg af Swamp »

Tis! Den havde jeg da helt glemt at skrive på. Det er gjort nu :-)
(75.000)

Skrevet med en baby på armen der er helt gasblå i hovedet i et forsøg på at presse en dej ud.
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Sælges: Transalp XL700VA

Indlæg af Lars N »

Ha ha så ligner han jo dig lidt i ansigtet. Fin mc ellers synd du sælger den.
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Swamp

Re: Sælges: Transalp XL700VA

Indlæg af Swamp »

Lars N: haha ja det kan der være noget om. Han skulle vel også gerne ligne sin far lidt ;-)

Ja jeg nået jo så ikke helt så meget kørsel som jeg måske havde tænkt mig, men det virker lige mest nærliggende at skifte den ud med en campingvogn et par år. Trods alt meget rart at kunne slæbe alle mand med på ferien :-)
Besvar