Honda XRV 750 Africa Twin 2003 sælges - SOLGT

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
TEriksen

Honda XRV 750 Africa Twin 2003 sælges - SOLGT

Indlæg af TEriksen »

Dette er den absolut seneste Afrikaner model RD07A fra 2003 med 60 Hk og 62 Nm som nu har 74.000 km på tælleren.

Den står i Rally trim med ALT i udstyr, bl.a. Boano kulfiber rally light kåbesæt med IMO-300R rally instrument med styrbetjening, Boano bagskærm med dobbelt LED baglygter, Boano bagagebærer, Öhlins HO 645 bagdæmper, Wilbers progressive fjedre for, ny Arrow Paris-Dakar replica udstødning, AQ styrtbøjler, pivot pegs, tysk ompolstret sæde for bedre komfort, Scott oiler, rustfri kædeskærm, anodiseret motorbeskyttelsesplade, varmehåndtag, Touratech klapspejle, LED blinklys, Alu kølerbeskyttere, Alu stænkbeskytter, Alu bremseskivebeskytter, K&N luftfilter, Acerbis håndbeskyttere, nyt Alu styr, 12V udtag mv.
Update 20/12: Det gør den så ikke mere!

Jeg er 2. ejer og importerede den fra Tyskland i 2009 hvor den havde kørt 19.000 km.
Afrikaneren er yderst velholdt og velkørende og har altid stået i garage, hvor den hver vinter har fået den helt store tur med olie- og filterskift, nyt kædekit, tændrør og væskeskift, smøring af lejer mv.

Pris i original trim: tilgår

telefon: 61144552
/ Thomas

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af TEriksen 29. jan 2016, 16:09, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 511
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Honda XRV 750 Africa Twin 2003 sælges

Indlæg af John Sigh »

Hej Thomas.

Nu skal Africaneren vel ikke sælges pga. skumle typer på sydtyske maskiner har forført dig til den mørke side ? :twisted:

Eller er der forudbestilt ny africaner til at lægge under juletræet :lol:

Mvh John.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Honda XRV 750 Africa Twin 2003 sælges

Indlæg af M@X »

John Sigh skrev:Hej Thomas.

Nu skal Africaneren vel ikke sælges pga. skumle typer på sydtyske maskiner har forført dig til den mørke side ? :twisted:

Eller er der forudbestilt ny africaner til at lægge under juletræet :lol:

Mvh John.

Præcis hvad jeg tænkte da jeg så annoncen.......nogen må tage Thomas med i en terapi gruppe og lade ham sidde i midten og krænge sine inderste hemmeligheder ud. Hønsestrik og tantrasex kurerer det meste :oops: :honda: :honda: :honda:
--
mvh M@X
TEriksen

Re: Honda XRV 750 Africa Twin 2003 sælges

Indlæg af TEriksen »

Rolig nu, drenge :)
Der er ingen planer om hverken terapi grupper eller andre skumle aktiviteter :beer:

/Thomas
TEriksen

Re: Honda XRV 750 Africa Twin 2003 sælges

Indlæg af TEriksen »

Hej folks,

Nu nærmer vinteren sig og jeg begynder snart at bygge min Afrikaner tilbage til original stand da målgruppen her er større.
Skal du have den i fuld rally udrustning er det således ved at være tid.
Prisen i original trim tilgår.

/Thomas
Senest rettet af TEriksen 20. dec 2015, 21:04, rettet i alt 1 gang.
TEriksen

Re: Honda XRV 750 Africa Twin 2003 sælges - Ny pris

Indlæg af TEriksen »

Så er der ingen vej tilbage :-|

Afrikaneren er nu på vej mod sin originale stand og gennemgår den helt store forandring i disse uger så den er klar til en ny ejer i løbet af januar/februar.
Så står du og mangler en rigtig god Afrikaner i fin stand og rimelige km på klokken er der mulighed for det i løbet af ganske få uger.

/ Thomas
TEriksen

Re: Honda XRV 750 Africa Twin 2003 sælges

Indlæg af TEriksen »

Du kan se salgsannoncen her: http://www.123mc.dk/honda-xrv-750-afric ... cid-115718

/ Thomas
Besvar