AT - udstyr sælges og købes

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
pranda

AT - udstyr sælges og købes

Indlæg af pranda »

Jeg har et brugt Hepco & Becker-rack med 2 alu-kasser ( ca. 30l) samt 2 gamle 45l Giwi-bokse til salg.

Jeg skal bruge et Zega-sæt ( 45l + 35l) incl. rack`et samt et centralstøtteben.
Også en stor tank ( 43l ) ønskes.
Jeg ved, at alt kan købes hos Touratech, men hvis nogen har "brugt", er det godt nok for mig.
Også varme i håndtag + kædesmøresystem + koblings/bremsegrebs - beskyttere har interesse

mvh. Randa
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Pranda..

Har et sæt varmehåndtag der skal have loddet 2 ledninger sammen, ellers som nyt. Kan afhentes engang du er i nærheden..

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
pranda

Indlæg af pranda »

Det lyder fint med varmehåndtagene. Jeg kommer forbi, når foråret er slået rigtigt igennem - og prisen finder vi vel ud af.
Er det Skorup nede på Bjerringbro-egnen?
mvh. Randa
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Jeps...du har ret med lokaliteten.
Basser til kaffen for håndtagene, så er jeg rigtig tilfreds.

Overvej lige d. 25. hos Kina Torben.

Vi vil rigtig gerne se så mange af i "nye" som muligt.


HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Pranda.
Hvis det ikke lykkedes dig, at finde en brugt stor tank til din AT, kan jeg fortælle, at jeg har købt en 36 l til min Alp hos Buano, Italien. (link findes under link her på forum).
Den er lavet i kulfiber, virker meget solid og vejer lidt mindre end den originale stål tank på 18 l.
Jeg betalte 1000 Euro for tank, vacum benzinpumpe, kåbedele, haner og dæksler og incl. forsendelse.
Kvaliteten er OK, men det er ikke et "plugh and play" projekt - der er mage timers arbejde i montering, herunder befæstigelse af kåbedele og ikke mindst malerarbejdet - der skal slibes og spartles en hel del -men det kan laves rigtig flot (så det prøver jeg...)
Du er velkommen til at kigge forbi Hårby og se mit MC ombygning/klargørings projekt - vi har jo lidt de samme planer om at opleve verden på 2 hjul.
Jeg rejser til igen Kina den 13. april.
Hilsen
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tank

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har set tanken med mine egne øjne, og jeg må sige jeg er imponeret. Den minder en hel del om tanken på en AT RD 03-04 model, bare mere grotest på alle måder. FEDT.

Jeg glæder til at se billeder af det færdige resultat.

Mvh Søren
Besvar