Opbygning efter ulykke!! mangler flere dele.

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Esben

Opbygning efter ulykke!! mangler flere dele.

Indlæg af Esben »

Hej alle.
Da jeg jo et stykke tid siden kørte dirkete ind i et træ skal jeg nu snart til at have genopbygget transalpen igen. Så hvis nogen tilfældigvis havde nogen af disse dele liggende så måtte i meget gerne sige til.

Komplet kåbe.
støtteben
styr
forrør

Det er hvad jeg indtil videre ved skal skiftes.

Så skrive hvis noget har noget liggende.

Hilsen Esben
ebo@bikez.dk
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Styr!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Espen

Jeg har et orginalt styr til at ligge, samt et uorginalt. Jeg skiftede det gamle, da jeg havde indtrykket af, at det var skævt (meget lidt), så købte jeg et standard styr, for at forsøge mig, om det var det der var galt, det virkede mere lige, så nu har jeg købt et bred 80'er styr og sat på.

Du kan få de to styr jeg har liggende, både det orginale som (måske) har en anelse skævhed, men synes bestemt ikke man kan se det når man ligger det mod bordet, og så kan du få standard styret, som faktisk også er cool nok, men ikke så bredt (det er helt nyt)

Begge styr kan du få for 200,-

MVH Søren

Desuden har jeg forskellige gamle kåbedele til at ligge (let defekte, men kan monteres ved let rep. - dem kan du købe for 100,- ialt. (5 forskellige sidekåber, samt en enkelt højre sædekåbedel)

Jeg skal (måske) til fyn til Dakar aften den 28 januar, så kan jeg tage det hele med, hvis du er interesseret :-D - jeg håber også du kan deltage, så kommer vi fandme ud efter dig, hvis det er transporten der er problemet 8-)

Hvordan går det ellers med benet og foden Espen? Jeg kom heller aldrig over og besøge dig, og jeg har dårlig samvittighed af helved til!!!! Men det kan da heldigvis nåes endnu!

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Reservedele

Indlæg af Søren Dahl »

Næ ved du hvad, du kan fandme få begge styr, og alle kåbedel for 200,- ialt, det gamle plastic er fandme noget svineri at tage noget for, men du vil helt sikkert kunne bruge nogle dele af det, det er jeg sikker på!

MVH Søren
Esben

super super fedt!!!

Indlæg af Esben »

hej søren det vil være super fedt.
Så har jeg da lidt at starte med.

regnede nok med at nogle af jer havde lidt stumper liggende.
Det som jeg ikke kan få her i DK regner jeg med at købe hos Enduro Bunker i tyskland.
Han plejer at have det meste men jeg tænkte at I sikkert havde nogle små dele i gerne ville af med.

Så hvis du kommer til fyn så må du meget gerne smide den af hos mig. Så skal jeg nok gi en kold fra kassen. Det ved jeg du kan li'

MVH OneLegged Esben
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Esben

Hvis du skal have lidt råd omkring rep. af kåbedele med glasfiber og spartelmasse, har jeg nogt erfaring med det, så du ringer bare. Næsten alt kan reddes. Min egen bunke manglede 10cm2 ved lygterne, som jeg har udbedret uden de store sværslag.

Rigtig godt at du er ved at skrue i Alpen, det må jo betyde at du måske snart skal ud og trille en tur igen?

HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

Endnu bedre løsning:
Drop alt det plastikskrammel, og gør ligesom Tom og jeg:

500,- kroner for en lygtemaske og du er kørende, 5-10 kilo lettere og meget federe. 8-)
Lasse

Re: Opbygning efter ulykke!! mangler flere dele.

Indlæg af Lasse »

hej
Jeg gik og kiggede hos calssic bikes i Lystrup ved århus, og mener rimeligt sikkert at der var nogle brugte forrør til en transalp.
Hvis det kunne bruges
Hilsen Lasse
Esben

forrør hos classic bike.

Indlæg af Esben »

Dem tror jeg lige jeg prøver at ringe til i morgen.

Der mangler jo en del dele så der går niok lidt tid inden jeg begynder at få den samlet igen.
Det er ikke så slemt. Det er faktisk kun kosmetiske skader. Hverken stel eller forgaffel eller sådan noget har taget skade.
Så jeg regner ikke med det bliver så svært at få den lavet igen.


Hilsen Esben.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Espen

Det finder vi bare ud af! Glæder mig til at se dig igen!

MVH Søren
Besvar