Kædestramning
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Kædestramning
Hvor stram skal en kæde egenteligt være - eller måske skulle jeg hellere sige hvor slap??? Kører altid med slap kæde - men hvor slap må den egenteligt blive? OG Tom - jeg kører altså med slap KÆDE, det er det jeg spørger om
MHV Søren
MHV Søren
Forventet antal kilometer på en kæde.
Hvor langt kan man forvente at kæden på en Transalp kan køre. Jeg har kørt 13.000 gade/landevejs/motorvejs kilometer, og min kæde er nu (ifølge indikatoren ved kædestrammeren) tjenlig til udskiftning. Det synes jeg ikke er særlig mange kilometer. Hvilke erfaringer har i andre ???
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
- Søren Dahl
Kæde levetid.
Mit forrige kædekit kørte ca. 25K km, jeg brugte scott oiler - måske det har noget at sige??? Jeg tror selv på det.
Mvh Søren
Mvh Søren
Mit sidste kit holdte ca. 10k men jeg er også en klovn til at få den smurt.
I vinter investerede jeg i en scottoiler, men den er stadig ikke monteret så jeg når nok at slide et sæt mere op, inden jeg får mig taget sammen. Har tænkt på at holde en skrue-dag engang i sept. er der mon tilslutning for det?
Måske en ny tråd til dette emne vil være en fordel.
hilsen
Mogens
I vinter investerede jeg i en scottoiler, men den er stadig ikke monteret så jeg når nok at slide et sæt mere op, inden jeg får mig taget sammen. Har tænkt på at holde en skrue-dag engang i sept. er der mon tilslutning for det?
Måske en ny tråd til dette emne vil være en fordel.
hilsen
Mogens
- Søren Dahl
Spændende forslag.
Hej Mogens
Yders spændende forslag.....
Mvh Søren
Yders spændende forslag.....
Mvh Søren
Hej Mogens
Jeg kunne da godt tænke mig at se nogle små gørdetselv opgaver