Laser Pro Duro
Laser Pro Duro
Hej,
Setup:
Honda XL600V Transalp fra 1992.
Jeg har fået nok af den tamme lyd, som standard udstødningen gi'r og ønsker mere brum.
Et er sikkert:
Jeg valgt at købe en Laser Pro Duro. Skift af denne skulle være særdeles nemt og samtidigt yderst effektivt lydmæssigt. Men jeg er i tvivl om hvor vidt det er strengt nødvendigt at dyse om, hvis man vælger sports modellen, som mig bekendt er en såkaldt "åben potte". Er det ikke et frygteligt stort arbejde at finde den rigtige dyse osv. og vil det ikke resultere i et højere benzin forbrug? Hvis jeg ikke ændrer på luftfilteret, kan jeg jo måske undgå at skal omdyse?
Jeg kunne jo også købe street legal potten, men hvis lyden på denne ikke er meget anderledes end standarden, syntes jeg ikke den er pengene værd. Har også læst at der skulle kunne fjernes noget i Pro Duro street potten, så den giver en bedre lyd. Rigtigt?
På forhånd tak...
Setup:
Honda XL600V Transalp fra 1992.
Jeg har fået nok af den tamme lyd, som standard udstødningen gi'r og ønsker mere brum.
Et er sikkert:
Jeg valgt at købe en Laser Pro Duro. Skift af denne skulle være særdeles nemt og samtidigt yderst effektivt lydmæssigt. Men jeg er i tvivl om hvor vidt det er strengt nødvendigt at dyse om, hvis man vælger sports modellen, som mig bekendt er en såkaldt "åben potte". Er det ikke et frygteligt stort arbejde at finde den rigtige dyse osv. og vil det ikke resultere i et højere benzin forbrug? Hvis jeg ikke ændrer på luftfilteret, kan jeg jo måske undgå at skal omdyse?
Jeg kunne jo også købe street legal potten, men hvis lyden på denne ikke er meget anderledes end standarden, syntes jeg ikke den er pengene værd. Har også læst at der skulle kunne fjernes noget i Pro Duro street potten, så den giver en bedre lyd. Rigtigt?
På forhånd tak...
Jeg kørte i flere år med race-udgaven af denne potte, uden at dyse cyklen om. Den kørte rigtigt fint, og med rigtig god lyd.
Men skal du have den rigtigt dybe lyd frem, så skal du også pille "sien" ud af potten når du modtaget den. Det er sådan en lille stykke perforeret stykke metal der sidder i enden på potten. Meget nemt at pille ud med en skruetrækker.
Men skal du have den rigtigt dybe lyd frem, så skal du også pille "sien" ud af potten når du modtaget den. Det er sådan en lille stykke perforeret stykke metal der sidder i enden på potten. Meget nemt at pille ud med en skruetrækker.
Hej Hedegaard.
Jeg havde en Race model ProDuro på min TA 91, der var ingen si i enden da jeg købte den! Men jeg brændte en ventil fordi den ikke var dyset om, så det vil jeg anbefale at du gør, det er billigere en at skifte ventil!
Lyden er rigtig fed, høj og buldrene! Så du skal måske overveje ørepropper ved motorvejskørsel
God fornøjelse og velkommen i klubben.
Mvh Iver
Jeg havde en Race model ProDuro på min TA 91, der var ingen si i enden da jeg købte den! Men jeg brændte en ventil fordi den ikke var dyset om, så det vil jeg anbefale at du gør, det er billigere en at skifte ventil!
Lyden er rigtig fed, høj og buldrene! Så du skal måske overveje ørepropper ved motorvejskørsel
God fornøjelse og velkommen i klubben.
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Det er en fair pris for potten må man sige, jeg gav 1800 kr for en Leo Vince til AT.
Jeg mener at FV Motor skal have 1700 for en dysning!
Men Du kan jo ringe til ham og høre http://www.fvmotor.dk/
Mvh Iver
Jeg mener at FV Motor skal have 1700 for en dysning!
Men Du kan jo ringe til ham og høre http://www.fvmotor.dk/
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules