Stik til CDI

Spørgsmål eller tips.
jalp

Re: Stik til CDI

Indlæg af jalp »

nåe....ja selvfølgelig, jeg er enig, hvis din omdrejningstæller ikke virker er det CDien til højre det er galt med. prøv at byt dem rundt!
Toby

Re: Stik til CDI

Indlæg af Toby »

Rigtigt - den venstre CDI er skiftet og helt ny. Omdrejningstælleren kører, når fejlen opstår, så jeg tror, jeg har fat i den rigtige ende. Jeg holder nu stadig på, det er forbindelsen mellem de to stik, der er problemet - hvad enten det nu er selve stikket, den er gal med, eller sædet, der trykker. Når cylinderen fejler, kan jeg starte den igen ved at trykke selve stikket ind. Det taler vel for, at det er der, vi skal koncentrere indsatsen. Nu prøve jeg foreløbig at få gjort noget ved CDI'ernes position, og hvis det ikke virker, så ryger der enten nogle kabelsko på, istedet for stikket, eller jeg forsøger at skille stikket ad, så det kan blive renset igennem.
Helt enig - det er IKKE værd at smide 3-4 kilo efter, hvad der formentlig er en dårlig forbindelse. Jeg vender tilbage, når de to løsninger er testet igennem. Tak for støtten :ok:

vh
Toby
Tidligere_medlem_1

Re: Stik til CDI

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

jalp skrev:nåe....ja selvfølgelig, jeg er enig, hvis din omdrejningstæller ikke virker er det CDien til højre det er galt med. prøv at byt dem rundt!

Jeg er nu temmelig sikker på det er den venstre CDI og omdr.tæll. der hænger sammen.
Det var det på min 1987'er og det er det også på min 1991'er.
Besvar