Side 2 af 2

: 10. jun 2009, 00:35
af kimhansen
Det slange diagram, kan ikke findes på den side, der henvises til.

Er det tilgængeligt andre steder?
Kim

: 10. jun 2009, 07:45
af Nikolajsen

: 11. jun 2009, 13:05
af jensen
Det er en god ide at "luse" bensinpumperelæet, således at den pumper bensin når man drejer nøglen og sætter strøm på. Det tager lang tid at få bensin frem under normale omstændigheder fordi bensinpumpen kun kører når starteren kører. Det er trik der beskrives på udenlandske AT sider.

: 11. jun 2009, 15:03
af leif
Hej Jensen

det med at luse relæ'et lyder spændene

er du falden over en sider der viser hvordan man gør

: 11. jun 2009, 22:57
af kimhansen
Lyder spændende, men bare sådan for en ordens skyld, øh, hvordan?
:lol:
Kim

: 12. jun 2009, 09:18
af jensen
Jeg har ikke lige et eldiagram ved hånden, men fra hukommelsen; man tager det flade stik ud af relæet og forbinder gul/sot med sort. (tror jeg, men prøv selv) Altså helt undlader at bruge relæet. Når man så drejer tændingsnøglen, kan man tydeligt høre at pumpen, pumper. Når den så holder op kan man trykke på startknappen. Jeg har gjort det på en meget fin Honda som jeg kun bruger sjældent i forbindelse med fint vejr. På den Honda jeg bruger regelmæssigt, har jeg ikke ændret det.

: 12. jun 2009, 09:22
af Niels
Jeg kan tilføje at det er standart på en Aprilia CapoNord. Når nøglen drejes starter pumpen...sådan ;-)

Hilsen Niels

: 12. jun 2009, 09:23
af tingtilsalg
Det er vel egentligt sådan det er på de fleste moderne biler .. eller ??