Lån af kædenitteværktøj?

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Lån af kædenitteværktøj?

Indlæg af Nejmann »

Hejsa

Er der nogen af Jer derude (gerne i nærheden af Århus), jeg kan låne et kædenitteværktøj af?

Jeg er kommet i den uheldige situation, at dornen i mit kædenitteværktøj er knækket. Jeg har bestilt en ny, men der er ret lang leveringstid på, så SuperTenere'en er "groundet" indtil jeg finder hjælp (eller bliver desparat og griber til voldelige midler...)

mvh Kåre
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Bare sådan lige til orientering. men en stor og en lille hammer kan gøre det samme :-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Kåre.

Jeg sværger nu også mere til nitteværktøj end et par hamre!
Jeg har et nitteværktøj, men kan først komme til det imorgen, hvad siger du til det?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Tak Iver! Vi udveksler i morgen en gang.
Jeg skal til koncert i Ridehuset i morgen, så måske jeg kan kigge forbi hos dig ved 19-19.30 tiden. Det ringes vi lige ved om.

Jeg har overvejet den med hamrene, men det besværlige er lige så meget at få sidepladen presset rigtigt på plads. De går ofte ret stramt på DID-kæder, og er svære at banke på plads uden at de "kanter" undervejs.

mvh Kåre
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

en rørtang gør tricket med at presser kæden sammen før man slår lidt på nitterne. Men ellers har du ret, det kan godt være lidt træls. Dog har det aldrig taget mig mere end en ½ time at skifte kæde med hammermetoden :-)
Besvar