slanger fra karburator.......

Spørgsmål eller tips.
Besvar
brotoften

slanger fra karburator.......

Indlæg af brotoften »

Ærede kammerater :-)
jeg er igang med at samle min trans alp 1990. efter at jeg har fået malet stellet, så jeg har mange dele. jeg står lige nu og er lidt i vildrede. Der er nogle slanger fra toppen af karburatorene, som samles i et t-stykke, og går videre i én slange, hvorefter den deler sig igen i et t-stykke. Hvor skal de hen ???
hilsen Aksel
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Det skulle vel ikke være dem du kan se i Iver's indlæg, vedr. skrue/hyggedag i "turen går til"
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
brotoften

Indlæg af brotoften »

hej igen.
jeg syntes ikke det helt ligner det jeg har på min. Jeg ved ikke om det er fordi min er en model pd06.
hilsen Aksel
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Men princippet er det samme. Det er enten overløbsslanger eller udluftning fra din karburator. De skal bare ledes ned og ud foran bagsvingeren.
brotoften

Indlæg af brotoften »

ok. det lyder simpelt, så er det derfor jeg ikke kan finde nogle studser hvor de skal sidde.
hilsen Aksel
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Aksel, jeg ved ikke om det vil være nogen hjalp for dig, men her er lidt tegninger du kan kigge på, måske de kan hjælpe http://www.honda-allroad.dk/splitta.htm

Ellers må du enelig spørge hvis du er i tvivl.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar