Min røv klistrer!!!

Spørgsmål eller tips.
Besvar
egoland

Min røv klistrer!!!

Indlæg af egoland »

- og jeg HAR tørret mig :-D . Nej, mit sæde er begyndt at klistre, og jeg aner ikke, hvad det skyldes. Det virker som om overfladen bliver klistret, og når jeg har siddet på det, kan man se mønstret fra bukserne i det. Det er mest udpræget på varme dage, og direkte sollys, men på en dag som i dag er det der næsten ikke. Ca. 16-18 gr. Det er selvfølgelig godt, at man ikke skøjter rundt på sædet, men ligefrem klistret fast?
Har nogen af jer oplevet det, og hvad har i gjort ved det?
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Ego.

Synes at kunne huske min gamle TA gjorde det samme, kort tid efter blev betrællet stift og krakelerede. Jeg vaskede det med noget vinylrens, mener jeg, det kan selvfølgelig være derfor mit endte som det gjorde!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
egoland

Indlæg af egoland »

Måske er det bare levetiden for sådan et betræk. 20 år er jo også et stykke tid :shock: ;-)
egoland

Indlæg af egoland »

Er der et godt billigt sted at købe sådan et betræk??? - sådan som gør-det-selv????
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

egoland skrev:Er der et godt billigt sted at købe sådan et betræk??? - sådan som gør-det-selv????
Ja selvfølgelig :lol: http://www.Louis.de søg på dette nummer 10008590
Nu kan jeg ingen steder se hvilken knallert du har :shock: men måske de også har til din. :-?
(hvis man skriver model og årgang, eller et billede i signaturen af motorcyklen, er andre aldrig i tvivl :idea: )
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
egoland

Indlæg af egoland »

Det var lige den, jeg skulle bruge - tak! Men det kunne nu være rart, hvis den var i rød - men det går nu nok.
egoland

Indlæg af egoland »

Ombestemte mig: Tog sadlen af, og kørte ud til autosadelmageren i Tilst. Fik en sadel, pænere end ny, til 700 dask. Det er da fundet!
Besvar