Honda NX250 Dominator. 1994

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Suhir

Honda NX250 Dominator. 1994

Indlæg af Suhir »

Hejsa.

Jeg er desværre kommet i den situation, at jeg bliver nød til at sælge min elskede Africa Twin. Da jeg er startet på en uddannelse.Men jeg giver ikke mc hverdagn op af denne grund. Så har kigget lidt omkring efter en alternativ til min AT, og kom til at kigge lidt på den lille Dominator 250cc. Er det en okey mc, at køre på? Kan den holde til at man kører mange km på den? Er den nem at vedligeholde? Og hvordan med reservedelende, er de overskuelige?

Det er denne maskine her,
http://www.dba.dk/honda-nx-250-dominato ... -86306854/
Jeg håber i hvil hjælpe mig lidt på vejen og på forhånd tak.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Honda NX250 Dominator. 1994

Indlæg af Nikolajsen »

Det lyder ikke godt, men er der virkelig så mange penge i "friværdien", at det kan betale sig at sælge, og købe en anden?

"er det en OK MC" Ja, det er det, den har før fået god kritik her i forummet.
"at køre på" det ved jeg ikke.
"Kan den holde til mange KM" ja, hvis man passer den, og ikke piner den, den har jo ikke så mange kræfter.
"er den nem at vedligeholde" ja, men det kommer jo an på hvem man er.
"hvordan med reservedele, er de overskuelige" hvad mener du, er det prisen på delene du mener?
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Re: Honda NX250 Dominator. 1994

Indlæg af jernhenrik »

En en cylindret 250ccm der har kørt 0ver 40k er nok tæt på at være godt slidt. Hvis den har "radiale" ventiler er de ikke specielt slidstærke. Det fact at det er en bilforhandler der er sælger vil formentlig give dig en dårlig service under garantien. Selv om han er flink nok har han sikkert ikke expertisen til at reparerer den. Ved at bytte får du godt nok 30 - 35.000,- fri. Men er det det værd ?

Hilsen

Jernhenrik

ps jeg har haft en xl 250 r,, den var rigtig godt brugt før de 50k var nået
Suhir

Re: Honda NX250 Dominator. 1994

Indlæg af Suhir »

Mange tak for svarende. :-) Jeg vil lede videre efter en anden mulig afløser. :-)
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Honda NX250 Dominator. 1994

Indlæg af kjelde »

For 5000 mere kan du få en dominator 650. Det er meget mere mo
torcykel for pengen
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Besvar