motorbeskyttelse

Spørgsmål eller tips.
poulsen

motorbeskyttelse

Indlæg af poulsen »

Ja det er farligt (for pengepungen) at surfe på udstyrs-hjemmesider.

Nåmen jeg faldt over denne http://ruggedroads.co.uk/shop/article_7 ... %3D7052%26 og begyndte at tænke på om den har nogen effekt og om den ikke kun vil gøre livet mere besværligt eller er er jeg fejl på den?

Hvad mon fordelene og ulemperne er med sådan en? Måske nogen her enda har erfaring med noget lignende?
tingtilsalg

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af tingtilsalg »

Spild af penge hvis du spørger mig. I hvert fald hvis du kører med standard forskærm.
Har du monteret høj forskærm kan den måske bidrage minimalt, med lidt ekstra beskyttelse. Spar pengene og køb nogle gode styrtbøjler i stedet. De gør en forskel.
poulsen

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af poulsen »

hehe
Jeg havde tænkt mig at lave det selv. Er ikke villig til at smide 200+kr efter en simpel bukket aluplade. Så bruger jeg min tid på andre ting :-)

...har nu også brugt penge på bedre styrtbøjler :-D
Billede
tingtilsalg

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af tingtilsalg »

Spar du bare krudtet på at lave sådan en alu-plade. Det er ikke tiden værd. Jeg har kørt rigtigt meget grus, skov og terræn da jeg havde min gamle Transalp, og har aldrig nogensinde haft behovet for sådan en plade der. Man skal vist være Touratech-fan for at synes sådan noget er spændende :lol:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af iver »

Hej Poulsen. Hvis du vil have den på bare for lir har jeg en du kan købe for en flad hund, jeg kan endda lokkes til at tage den med til Århus eller et arrangement. Den er nu fra Rugged Roads Tingtilsalg, men jeg forstår din pointe ;-) mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
poulsen

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af poulsen »

hehe nej jeg gider ikke kun have den for lir skyld. De ting jeg monterer på mc'en skal have en funktion ud over at bare være lir, men tak for tilbudet :-D
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af iver »

Fair nok Poulsen, jeg har det stort set på samme måde, derfor er den i overskud, men du skulle have budet. Hvis andre er ude efter sådan en er min billigt til salg. Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af jesdk »

iver skrev:Fair nok Poulsen, jeg har det stort set på samme måde, derfor er den i overskud, men du skulle have budet. Hvis andre er ude efter sådan en er min billigt til salg. Mvh Iver.
Hej Iver,

Hvis du kan lokkes til at putte den i en kuvert og sende den til mig, vil jeg da gerne købe den...
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Tidligere_medlem_1

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

jesdk skrev:
iver skrev:Fair nok Poulsen, jeg har det stort set på samme måde, derfor er den i overskud, men du skulle have budet. Hvis andre er ude efter sådan en er min billigt til salg. Mvh Iver.
Hej Iver,

Hvis du kan lokkes til at putte den i en kuvert og sende den til mig, vil jeg da gerne købe den...
Jeg kan tage den med hjem fra Generalforsamlingen, hvis...
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af jesdk »

Det vil være super hvis du gider det Jens...
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af iver »

Hej Jesper, jeg kan se at både handel for forsendelse er på plads:-) Så stop en hundemand i lommen på Lykkedal, så har vi pengeoverførsel på plads også ;-) mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af jesdk »

iver skrev:Hej Jesper, jeg kan se at både handel for forsendelse er på plads:-) Så stop en hundemand i lommen på Lykkedal, så har vi pengeoverførsel på plads også ;-) mvh Iver
Jamen det er bare i orden :-).... Jeg aftaler nærmere med Lykkedal.
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Tidligere_medlem_1

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Okay, jeg regner med vi har en aftale.
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af jesdk »

Lykkedal skrev:Okay, jeg regner med vi har en aftale.
Skal jeg overføre pengene til dig, eller kan du lægge ud til du kommer hjem fra GF?
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Tidligere_medlem_1

Re: motorbeskyttelse

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Mon ikke det går, Jesper
Besvar