Egere til TA

Spørgsmål eller tips.
Besvar
ReneWagner

Egere til TA

Indlæg af ReneWagner »

Hvor køber jeg egere til transalpen henne? :)
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Egere til TA

Indlæg af Nikolajsen »

Har du kigget i link sektionen?
Udover dem der står der, kan jeg anbefale alle honda forhandlere i DK ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
ReneWagner

Re: Egere til TA

Indlæg af ReneWagner »

Kigger lige i links :)
mht forhandlere så har jeg erfaret at man tit får de samme vare uden et navn på æsken til en trediedel af prisen andre
steder, så ville lige høre ad :)
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Egere til TA

Indlæg af Nikolajsen »

ReneWagner skrev:Kigger lige i links :)
mht forhandlere så har jeg erfaret at man tit får de samme vare uden et navn på æsken til en trediedel af prisen andre
steder, så ville lige høre ad :)
Hva' pokkker..... :shock:
Der har altid stået Honda på de stumper jeg har købt hos forhandler. (så vidt jeg husker)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Re: Egere til TA

Indlæg af jernhenrik »

Jeg købte ved en tysk hondaforhandler via nettet. Herhjemme kunne jeg kun få et helt sæt til næsten 2000,-. Og importøren kunne ikke finde ud af skaffe de rigtige (baghjul til pd10). På en messe i Neumunster snakkede jeg med en tysk forhandler. Og han vidste præcis hvilke eger jeg skulle bruge og jeg kunne få dem enkeltvis. Jeg har desværre ikke adressen men prøv via e-bay.
Hilsen
Jernhenrik
ReneWagner

Re: Egere til TA

Indlæg af ReneWagner »

det billigste jeg har kunne finde var hos cmsnl.com til 3 euro stk - nogen der ved hvor mange egere der er i hhv for og baghjul på sådan en 99´er ?
min maskine står på værksted så jeg kan ikke lige gå ned og tælle :-|
Tidligere_medlem_1

Re: Egere til TA

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

@Rene - Til min 91'er er der 36 stk. i forhjulet, 18 med ét nummer og 18 med et andet nummer. I baghjulet er der 32 stk. og de har samme nummer. Ved ikke med en 99'er, men kan forestille mig der kun er én slags til forhjulet da der er to skiver på den.
Besvar