RD07 motor.... eller RD04??

Spørgsmål eller tips.
Besvar
jjfisker
Indlæg: 10
Tilmeldt: 10. apr 2013, 14:26

RD07 motor.... eller RD04??

Indlæg af jjfisker »

Hej

Jeg har haft min XRV 750 fra '94 siden nov. 2012. Har kørt 25.000 km og er yderst tilfreds. I sidste weekend skulle jeg så skifte kobling, og alt i alt gik det sgu meget godt...... Men da jeg sidder og skruer skjoldet på igen, ser jeg ind på bagerste cylinder, at der står RD04!!!! På pladen på stellet står der RD07, og nu efterlyser jeg lidt viden, der kan oplyse mig, om jeg kører rundt på en anden mc end jeg regnede med.
Og når jeg nu er her, vil jeg gerne efterspørge erfaringer med triptæller/ur. Mit er begyndt at nulstille fra tid til anden. Ved nogen om det kan fixes, eller er det en ny?

På forhånd tak..

Jesper
Tidligere_medlem_1

Re: RD07 motor.... eller RD04??

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Der står ikke RD07 på motorene. Så det er vist som det skal være.

Billede
jjfisker
Indlæg: 10
Tilmeldt: 10. apr 2013, 14:26

Re: RD07 motor.... eller RD04??

Indlæg af jjfisker »

Takker for det. Ved du noget om triptælleren?
Tidligere_medlem_1

Re: RD07 motor.... eller RD04??

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Nej desværre. Prøv at skrive tripmaster i søgefeltet øverst til højre, så dukker der 33 indlæg op.

Hvis ikke det hjælper dig, så prøv med et nyt indlæg, der skal nok være nogen der ved noget om tripmaster.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: RD07 motor.... eller RD04??

Indlæg af iver »

Min triptæller plejer at nulstille hvis jeg tager polskoen af batteriet, mit gæt ville være at strømmen ryger nu og da fra din triptæller, altså en løs forbindelse til triptælleren, eller måske polskoen sidder løs på batteriet!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar