Farvekoder

Spørgsmål eller tips.
Besvar
KaMq

Farvekoder

Indlæg af KaMq »

Hej Allroad'ere
Jeg er helt ny på Allroad. Jeg har for kort tid siden købt en Transalp XL700VA og jeg er ved at servicere maskinen så den er klar til sæsonstart :-D
Der er nogle stæder på motoren der skal males , men det er ikke lige til at finde den rigtige farve.
På selve maskinen er der COLOUR: NH-229M-U og CODE: NH229 Anchor Grey. Men det er kun en farve koden henviser til, farven på motor og kåben er der ikke nogen hjælp at hente.
Er der en der har farvekode på motoren.
VH
Karsten
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Farvekoder

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Nej, den kender jeg ikke. Og farvekoden på motor, tror jeg aldrig står der, så der tror jeg du må til en Honda forhandler, de kan muligvis finde det frem.
Med mindre naturligvis, der er en herinde der har undersøgt det. (som du jo også spørger om :-) )
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
KaMq

Re: Farvekoder

Indlæg af KaMq »

Jeg har søgt råd hos Ågesen og importøren uden at de kunne hjælpe :-(
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Farvekoder

Indlæg af Nikolajsen »

Øv bøv :shock:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Carsten
Indlæg: 64
Tilmeldt: 21. jan 2013, 16:48

Re: Farvekoder

Indlæg af Carsten »

Måske kan du finde noget her?
Den tager lidt tid at loade.....http://casasandin.com/manuales/honda/XL ... 9REV.0.pdf
Husk kaffen :kaffe:
KaMq

Re: Farvekoder

Indlæg af KaMq »

Fantastisk :-D tak Carsten, jeg tror på det, jeg har ikke flueknippet manualen endnu,men det ser lovende ud.
VH
Karsten
Besvar