God olie til en Varadero?

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Lomsen

God olie til en Varadero?

Indlæg af Lomsen »

Hej alle zusammen.
Jeg er blevet den lykkelige ejer af en xl1000,
Og den skal forkæles med lidt nyt blod.. Min anden cykel (vfr) er meget glad Sunoco olie.. Er der noget de der Varaner er glade for. Håber på et lidt blødere gearskifte..

Har også et lille problem, med at den sætter ud ved + 6000 omdr. Hoster og hakker.. Slipper man så gassen lidt, så den kommer ned på ca 5000, så er der ikke noget galt. Nogen som har prøvet noget ligende?
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: God olie til en Varadero?

Indlæg af Nikolajsen »

Hejsa, og tillykke med den :-D
Hæld du blot det samme på din Varadero, som du bruger på din VFR.
Jeg kører normalt med Castrol Grand Prix, men har også prøvet Sunoco på min Trans Alp. Jeg kunne ikke mærke forskel.....
Og jeg ved godt at mange fra vfr.dk sværger til Sunoco, og det er også fin olie.

Hvis du skyder den rigtigt af, kan du få den til at holde op med at hakke og hoste, eller kommer den aldrig højere op i omdrejninger, selv om du prøver?
Og gør den det også hvis den får gas uden at køre?
Er den med indsprøjtning?

Stoppet benzin filter/tilførsel :?:
Dårlige tændrør :?:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Lomsen

Re: God olie til en Varadero?

Indlæg af Lomsen »

Hej og tak for svar :)

Den får lidt sunoco så..

Balladen var en tændrørshætte som ikke sad særlig godt på. 5mm af kablet, og på med den igen.. Det hjalp. En anden ting er tændrørene, de er ikke de samme som div reservedelpushere vil sælge mig. Der sidder alm tændrør i den, men dem som alle forskriver, er iridiums rør. Det er dog det rigtige glødetal.. Ved bare ikke om det har noget at sige.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: God olie til en Varadero?

Indlæg af Nikolajsen »

Neeej, det er nok kun på holdbarheden.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar