Sjov side med mærklige ting til alt

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Sjov side med mærklige ting til alt

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Medlemmer

Jeg har ved et tilfælde fordi jeg var en tur i London fået en side ind på min smart telefon.
Der er "næsten" alt!
Jeg har handlet der.
Jeg har blandt andet købt en aftrækker som kan trække leje yder ringen ud på et hjul mm.
Det er ret ok værktøj 150 kr. mangler lidt finis
Jeg har også købt skruer/clips til kåben ret meget billigere en hos Honda.

Siden hedder Wish


PS: de har lidt lang leverings tid
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Sjov side med mærklige ting til alt

Indlæg af John Sigh »

Hej Lasse.
Her er en lille info video om wish :shock:
https://www.dr.dk/nyheder/penge/video-b ... pulaer-som

Mvh John
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Sjov side med mærklige ting til alt

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK
Goddag John


Jeg har godt tænkt på hvordan det kan være det kan være så billigt, jeg kan også godt tænke om det er moralsk at handle til de priser.
Jeg får nu også tanken, hvorfor handle hos en speciel importør, enten i Holland eller UK?
Det værktøj jeg har købt er ikke med den største finis, men det virker, og jeg skal ikke bruge det ofte som et mere professionelt værktøj skal, det skruer/clips sæt til kåben, ja de er meget lig dem jeg har fået sendt fra Holland.
Jeg har i gennem tiden handlet mange steder, og jeg har fået god behandling hos nogle det modsatte andre steder, når mit indkøbte ikke har virket.
Så jeg deler "kun" ud af oplysninger, oplysninger om ting og muligheder der har tilfredsstillet mig!

Nogle vil måske huske hvordan et sæt mc. tøj fra, det af nogle, anderkendte firma Rukka, svarede da jeg reklamerede over det, og hvad forbruger rådet svarede!


Vi har alle erfaringer :ok:

Hilsner og gode MC Weekend
fra
Formanden
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Sjov side med mærklige ting til alt

Indlæg af John Sigh »

Hej Lasse.

Moral er godt og dobbeltmoral er dobbelt så godt ;-)
Jeg handler da en del på nettet rundt omkring, dog som regel inden for eu :shock: det jeg anfægter hos wish er kvaliteten og forbruger sikkerheden.
nu sker der nok ikke det store hvis værktøjet eller kåbe skruen knækker men jeg har en cykel ven som var ved at brænde huset og familien af da batteriladeren til en cykellygte brød i brand under opladning midt om natten og huset blev brandskadet for en 1/4 million :smadret: derefter ladede han kun om dagen når han var i nærheden af laderen det gjorde så at anden gang det gik galt var skaden "kun" et brandmærke på køkkenbordet :-o
Jeg syntes selv at det er noget svineri at det er billigere af få leveret en vare fra kina end det er fra Holstebro :opkast:
det koster jo det samme for posten at dele det ud så de manglende penge må de jo så finde andre steder :not:
Det er der jo ikke noget ulovligt i og det er jo på sin vis ikke op til forbrugeren men regeringen eller eu at ændre dette.
Jeg er da sommetider fristet af ting fra wish reklamer på fjæsen når man ser eks. mc mærkevare tøj til en fjerdedel af hvad det koster andre steder, om det så er lavet på samme fabrik som det "originale" ( jeg tror jo der er kopivarer :roll: ) eller det er lavet af børne slave arbejdere i en baggård og derefter skyllet i spildevandet fra en kemisk fabrik det ved jeg jo ikke fing1
Men go weekend til dig Formand og bare det ikke er noget du skal drikke :beer: du får fra wish så går det jo nok :mrgreen:
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Besvar